شناسهٔ خبر: 67114824 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

(تصاویر) شکار لحظه‌ها؛ نبرد هیجان‌انگیز جغد و باز در آسمان (تصاویر) شکار لحظه‌ها؛ نبرد هیجان‌انگیز جغد و باز در آسمان

حیات‌وحش یکی از سخت‌ترین و جالب‌ترین ژانرهای عکاسی آماتور و حرفه‌ای است که کلید موفقیت در آن صبوری است. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید از چه حیوانی عکاس بگیرید، درهرصورت باید صبر پیشه کنید تا به نتیجه‌ی مورد انتظار برسید. جک لاج (Jack Lodge) عکاس جوان و ماهری است که پس از چهار سال انتظار برای گرفتن

صاحب‌خبر -

حیات‌وحش یکی از سخت‌ترین و جالب‌ترین ژانرهای عکاسی آماتور و حرفه‌ای است که کلید موفقیت در آن صبوری است. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید از چه حیوانی عکاس بگیرید، درهرصورت باید صبر پیشه کنید تا به نتیجه‌ی مورد انتظار برسید.

جک لاج (Jack Lodge) عکاس جوان و ماهری است که پس از چهار سال انتظار برای گرفتن عکسی بی‌نقص، پاداش صبر و شکیبایی خود را گرفته است. او که بیش از یک ماه، شب و صبح زود را با جغدهای سفید بریتانیایی گذرانده است، هرگز شاهد صحنه‌ای به جالبیِ آنچه در آخر هفته گذشته ثبت کرده، نبوده است.

166_11zon

پیش از ثبت لحظه‌ی نبرد، لاج، جغد سفید را که در پی شکار طعمه‌ی جونده‌ی خود بود، دنبال می‌کرد تا این که ناگهان باز گرسنه‌ای در آسمان پیدا شد و به سمت جغد خیز برداشت. عکاس هرگز پیش از آن به‌ چشم خودش ندیده بود که پرنده‌ی شکاری دیگری به جغدها حمله کند.

167_11zon

قاطعیتِ چشمان باز و انعطاف‌پذیریِ جغد، یادآوری آشکار از مبارزه‌ی بی‌امان طبیعت برای بقا بود. درنهایت این درگیری کوتاه، جغد برنده‌ی رقابت شد و چند دقیقه بعد کاملاً سالم به دنبال شکار بعدی خود رفت.

168_11zon

169_11zon

امیدواریم تماشای این شاتر برایتان جالب بوده باشد.

منبع: زومیت

منبع: faradeed-192523

نظر شما