شناسهٔ خبر: 67114156 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حزب الله لبنان:

مرکز فرماندهی دشمن صهیونیست در جولان اشغالی را هدف قرار دادیم

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله گسترده پهپادی به لشکر ۲۱۰ جولان رژیم صهیونیستی خبر داد.

صاحب‌خبر -

حزب الله لبنان از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر به خوبی موفق به درگیر کردن نیمی از توان نظامی رژیم صهیونیستی در جبهه‌های شمالی کرده است. گرچه صهیونیست‌ها از مدرن‌ترین تجهیزات آمریکایی بهره می‌گیرند، اما نیرو‌های حزب الله لبنان نیز با استفاده از موشک، راکت و پهپاد ضربات دردناکی را به دشمن صهیونیست وارد ساخته اند. 

به گزارش الجزیره، حزب الله لبنان امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد نظامیان صهیونیست را در بلندی‌های جولان اشغالی هدف قرار داده است. 

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های ما موفق شدند بار دیگر نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند. این حمله به مرکز فرماندهی لشکر ۲۱۰ جولان در پایگاه نوفاه در بلندی‌های جولان اشغالی متعلق به سوریه رخ داد. 

این بیانیه می‌افزاید: این حمله با موفقیت انجام شده و طی آن از یک اسکادران پهپادی استفاده شد. ارزیابی‌های ما حاکی از وارد آمدن تلفات به دشمن صهیونیستی طی این حمله پهپادی است. همچنین بخشی از این مرکز فرماندهی تخریب شده و دچار حریق شد. 

تاکنون مقامات صهیونیست نسبت به این حمله واکنشی نشان نداده اند. طی روز‌های اخیر مقامات کابینه نتانیاهو بر آغاز جنگ در جبهه شمالی با حزب الله تاکید داشته و در این زمینه برای این جنبش خط و نشان کشیده اند. 

اکنون بیش از ۶۰ هزار شهرک نشین صهیونیست مستقر در مرز‌های لبنان به دلیل ترس از حملات حزب الله مجبور به تخلیه منازل خود و اسکان در سایر مناطق سرزمین‌های اشغالی شده اند؛ موضوعی که به شدت بر نارضایتی عمومی داخلی از نتانیاهو دامن زده است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

برچسب‌ها:

نظر شما