شناسهٔ خبر: 67114049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

یاران نظرمحمدی و سیدعباسی در روز سرنوشت؛

جنگ نفس‌گیر دو تیم شمالی برای زنده ماندن

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: رقابت‌های لیگ دسته اول به هفته پایانی رسیده و تا ساعتی دیگر تکلیف سومین سقوط کننده به دسته دوم و دومین صعود کننده به لیگ برتر مشخص خواهد شد. پیش از این خیبر توانسته با محمدرضا مهاجری سقوطش را به لیگ برتر قطعی کند و در پایین جدول نیز سقوط خوشه طلایی و شاهین بندر عامری قطعی شده است.
در این بین همچنان دو تیم داماش گیلانیان و دریای بابل که ۳۱ امتیازی به هفته پایانی رسیده‌اند به شدت خطر سقوط را احساس می‌کنند. دریای بابل در یزد دیداری دشوار برابر چادرملو در پیش دارد که برای صعود به لیگ برتر تلاش خواهد کرد و در گیلان هم داماش به مصاف سایپا خواهد رفت. این دو مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که اگر دریای بابل و داماش گیلانیان به نتیجه مشابهی دست پیدا کنند این دریای بابل است که به دلیل پیروزی در بازی برگشت و تساوی در بازی رفت حکم ماندنش در لیگ برتر امضا خواهد شد.
البته یک احتمال نادر هم وجود دارد و آن اینکه هر دو تیم دریای بابل و داماش گیلانیان مسابقه هفته پایانی خود را با پیروزی تمام کنند و شهرداری آستارا مسابقه‌اش را ببازد که در این صورت شهرداری آستارا سومین سقوط کننده به لیگ دسته دوم خواهد بود.
 

نظر شما