شناسهٔ خبر: 67113904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد

بسیج فراگیر امکانات در راستای کاهش بازماندگی از تحصیل

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه جلوگیری باز ماندن دانش آموطان هدف طرح مهر برای مهر است،گفت: آموزش و پرورش طرح‌های جامعی برای مبارزه با پدیده بازماندگی از تحصیل در دستور کار قرار داده است و در این راستا تمام تلاش خود را در این راستا معطوف داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله حبیبی _امروز دوشنبه بیست و یکم خرداد_ در آئین تجلیل از معلمان طرح مهر برای مهر اظهار کرد: جلوگیری از بازماندگی تحصیلی و کاهش آسیب به سطح علمی و آموزشی دانش‌آموزان از اهداف اجرای طرح مهر برای مهر است و در این راستا از ظرفیت فرهنگیان خیر در جبران خلاءهای آموزشی و تربیتی استفاده شد.

وی با اشاره به توسعه کلاس درس در بیمارستان‌های استان برای دانش آموزان تحت درمان افزود: معلمان توانمند در مناطق مختلف استان به‌عنوان خیر آموزشی به دانش آموزان نیازمند، آموزش می‌دهند که از این نیروهای ارزشمند و فداکار برای کلاس‌های درس در بیمارستان‌ها نیز استفاده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: آموزش و پرورش طرح‌های جامعی برای مبارزه با پدیده بازماندگی از تحصیل در دستور کار قرار داده است و در این راستا تمام تلاش خود را در این راستا معطوف داشته است.

به گزارش ایمنا ۳۰ معلم خوزستانی در روزهای یکشنبه و سه شنبه با عنوان طرح مهر برای مهر مشغول آموزش و پرورش کودکان بیمار در بیمارستان ابوذر اهواز هستند.

نظر شما