شناسهٔ خبر: 67113814 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

۱۵۲ دانشجوی ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی کردستان تحصیل می کنند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:اکنون ۱۵۲دانشجوی شاهد و ایثارگر در مقطع کارشناسی، دکتری و دستیاری در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مفدا کردستان دکتر فریدون عبدالملکی در جلسه هم اندیشی مدیران ستاد های شاهد و ایثار کلان منطقه ۳ آمایشی کشور در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: کمتر از ۴ درصد از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان شاهدو ایثارگر هستند که ۳۰ نفر آنها شهریه پرداز و ۵۵ نفر ساکن خوابگاه های دانشجویی دانشگاه می باشند.

وی ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدای راه انقلاب و شهدای خدمت اردیبهشت ماه افزود :وظیفه ما در قبال یادگار های انقلاب توانمند سازی فرهنگی و تحصیلی آنهاست است ولی در چارچوب و ضوابط قانونی، چه بسا این دانشجویان عزیز همانند سایر دانشجویان با اجرای برنامه های دوره ای توانمند سازی چه در بحث مالی، تحصیلی و فرهنگی بتوانند در چارچوب ضوابط قانونی دانشجویی که برای همه دانشجویان یکسان است، به رشد و پیشرفت دست پیدا کنند.

۱۵۲ دانشجوی ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی کردستان تحصیل می کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اهمیت بحث فرهنگی در قشر دانشجویی بویژه قشر شاهدو ایثارگر سخن گفت و افزود : دانشجویان شاهدو ایثارگر وظیفه سنگین تری به عهده دارند و باید در رعایت اخلاق حرفه ای و پیشرفت تحصیلی پیشرو سایر دانشجویان باشند.

دکتر عبدالملکی ادامه داد: اجرای کارگاه ها و کلاس های توانمند سازی، حمایت های مالی و خوابگاه ها برنامه هایی است که در نظر داریم برای این قشر ارجمند ویژه تر خدمات دهیم.

نظر شما