شناسهٔ خبر: 67113327 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

حمایت دو تشکل اصلاح طلب از مسعود پزشکیان در انتخابات

خبرآنلاین

مجمع نیروهای خط امام و حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه‌ای از نامزدی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

مجمع نیرو‌های خط امام با انتشار بیانیه‌ای از مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، کرده است.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است.

مردم ایران در فشار مشکلات اقتصادی و بی‌تدبیری‌هایی که زندگی روزمره آن‌ها را بیش از هر زمان دیگری دچار سختی و رنج بی پایان نموده و امیدشان به آینده را در معرض تهدید قرار داده است، چشم انتظار دولتی هستند که آن‌ها را از این تنگنای جان فرسا خارج کرده و کرامتشان را پاس بدارد و رفاه اجتماعی و اعتماد عمومی و اخلاق و امنیت ملی و تعاملات بین‌المللی را ارتقا بخشد.

مجمع نیرو‌های خط امام ضمن تاکید بر مواضع قبلی خود در نقد روند‌های غلط سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و مخالفت با برخورد‌های ناصوابی که مردم را به سوی عدم شرکت در انتخابات سوق داد، اذعان می‌کند که کوشش برای تشکیل دولتی خردگرا و توسعه محور که بتواند از همۀ ظرفیت‌های علمی و اجرایی کشور بدون تنگ‌نظری‌های سیاسی و باندی بهره ببرد، برای اصلاح به صواب نزدیکتر است تا عدم شرکت در انتخابات.

بر این اساس حمایت خود را از فرزند غیور ایران بزرگ، انسان مومن، دانشمند فرهیخته، مدیر توانمند، سیاستمدار با اخلاق و پاک دست جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان اعلام کرده و از آحاد مردم و اقشار مختلف خصوصاً جوانان عزیز درخواست می‌کند برای عبور از وضع فعلی به صحنه آمده و هرکس به سهم خود در راه پیشگیری از تداوم افراط گرایی و روند‌های ناصحیح در اداره کشور برای بالا رفتن آراء دکتر پزشکیان کوشش کند.

والسلام
مجمع نیرو‌های خط امام
۲۱خرداد۱۴۰۳

بیانیه حزب ندای ایرانیان

همچنین، حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه‌ای از نامزدی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

بنابر روایت ایسنا، در بخشی از بیانیه این حزب آمده است که آقای پزشکیان شخصیتی دانشگاهی، وزیری توانا و مدیری برجسته است، برخوردار از پاکدستی و سلامت نفس، که می‌تواند در شرایط فعلی هم نامزد مطلوب باشد و هم مشعلِ اصلاحات و نورِ امید به فردای بهتر را زنده نگه دارد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ضمن حمایت از نامزدی آقای پزشکیان خواهان پشتیبانی همه‌جانبه جبهه اصلاحات و مردمِ شریف و اصلاح‌جوی کشور از این چهره شناخته شده‌ایم.

در پایان نیز ابراز امیدواری شده است که اِجماع اصلاح‌طلبان و عقلای معتدل، به همراه مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو، به پیروزی این عقلانیت منتهی شود. پیروزی نامزدی که می‌خواهد نماد خردورزی، ندای مردم و پیگیرِ مطالباتشان باشد؛ و مادامی که چنین باشد و چنین کند، حمایتِ تمام قد ما را به همراه خواهد داشت.

نظر شما