شناسهٔ خبر: 67112114 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

بازی تلگرامی کتیزن – Catizen چیست؛ آموزش بازی و لینک عضویت

صاحب‌خبر -

بازی تلگرامی کتیزن – Catizen که نسبت به همستر کمبات نوآورانه‌تر است، محبوبیت زیادی کسب کرده. با آموزش بازی و لینک عضویت همراه ما باشید.

قصه پول درآوردن از بازی های تلگرامی درآمد دلاری با ایده نات کوین شروع شد و امروز شاهد افزایش بی‌رویه نمونه‌های مشابه و جایگزین آن هستیم که خواب و خوراک را از کاربران ربوده‌اند. ایده نوآورانه «ضربه بزن و درآمد کسب کن» فراگیر شده و در بازی‌های بسیاری مثل همستر کمبات، تپ سواپ و پیکسل ورس نمود پیدا کرده است.

بازی تلگرامی کتیزن – Catizen

چه کسی از پول راحت و بی‌دردسر بدش می‌آید؟ در حال حاضر تعداد زیادی بازی تلگرامی برای کاربران عرضه شده که هر یک از آنها مدل خاص خود را برای جذب کاربر دارند که یکی از خلاقانه ترین آنها بازی معتبر و باپشتوانه کتیزن – Catizen است. به هر حال مدام ضربه زدن روی سکه به امید کسب درآمد بعد از مدتی کوتاه دلسرد کننده می‌شود و نیاز است کمی هیجان و نوآوری چاشنی کار شود.

در نبرد میان بهترین بازی های تلگرامی درآمد دلاری، برنده پروژه‌ای خواهد بود که بتواند کاربر را با روش‌های خلاقانه و غیر تکراری در بازی نگه دارد. کتیزن همان بازی است که می‌تواند شما را با گیم پلی متفاوتی آشنا کند و بر خلاف نات کوین، همستر کامبت و تپ سواپ، از روزمرگی نجاتتان دهد و در آینده برایتان درآمد به ارمغان بیاورد.

در مطلب پیش رو با همراهی یکدیگر، بازی Catizen را معرفی خواهیم کرد و آموزش‌های لازم برای موفقیت و کسب سکه بیشتر را شرح می‌دهیم. از طریق لینک عضویت زیر، همین الان به جامعه 15 میلیون نفری کتیزن ملحق شوید.

عضویت در بازی کتیزن

فهرست

  • معرفی اجمالی کتیزن؛ کارخانه گربه سازی
  • آموزش قسمت‌های مختلف کتیزن
  • نکاتی مهم درباره بازی کتیزن
  • آیا کتیزن کلاهبرداری است؟
  • تاریخ پایان استخراج کتیزن چه زمانی است؟

معرفی اجمالی کتیزن؛ کارخانه گربه سازی

تیم توسعه‌دهنده بازی کتیزن در معرفی خود به سبک بازی که P2E است اشاره کرده و آن را خلاف ربات‌های مرسوم نظیر نات کوین و همستر کامبت دانسته است. در این سرگرمی تازه قرار نیست انگشتان خود را با ضربه زدن روی صفحه خسته کنید و تنها کافی است به‌عنوان یک صاحب فروشگاه گربه سازی، با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و درآمد کسب کنید.

بازی تلگرامی کتیزن بازی تلگرامی کتیزن

به عبارت دیگر شما صاحب یک فروشگاه بزرگ هستید که به‌ازای دریافت سکه، گربه‌های خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد تا آنها را نوازش کرده و بازی کنند. با این اوصاف وظیفه شما ارتقای سطح گربه‌ها و جمع‌آوری کوین است. یکی از خبرهای امیدوارکننده برای کتیزن، همکاری مشترک و قطعی آن با پروژه‌های وابسته به بنیاد TON مثل تون کیپر – Tonnkeeper است.

کتیزن در حال حاضر با 11 میلیون کاربر و 3.5 میلیون کاربر فعال در جایگاه چهارمین بازی پرطرفدار تلگرام ایستاده و روز به روز در تلاش برای ارتقای سطح خود است. تیم توسعه‌دهنده Catizen بارها ایردراپ این پروژه را قطعی دانسته و اعلام کرده‌اند قرار است 40 درصد از عرضه یک میلیارد واحدی را به کاربران اختصاص دهند.

البته باید توجه داشته باشید که توکن کتیزن هنوز در صرافی‌ها لیست نشده و به‌عنوان یک دارایی دیجیتال درون بازی کاربرد دارد. همچنین قیمت آن مشخص نیست و مشاهده هر گونه آگهی خرید و فروش آن به‌منزله کلاهبرداری خواهد بود.

یکی از منابع کسب درآمد پروژه فوق، فروش اقلام مجازی مثل ماهی با پرداخت‌های درون برنامه‌ای تون کوین و نات کوین است. معامله کالاهای درون بازی در دنیای کریپتو یک شیوه متداول برای توسعه‌دهندگان بوده تا بتوانند کسری بودجه خود را جبران کنند. به‌عنوان یک رسانه خبری و با توجه به مسئولیت خطیری که بر عهده داریم، توصیه به خرید اقلام بازی با توکن‌های TON و NOT نمی‌کنیم و تصمیم‌گیری در این خصوص را به عهده شخص کاربران می‌گذاریم.

بازی تلگرامی کتیزن بازی تلگرامی کتیزن

عده‌ای معتقدند که پرداخت تون کوین و نات کوین برای خرید اقلام مجازی، در آینده آورده مالی برای کاربران به همراه دارد و ما این موضوع را تأیید یا رد نمی‌کنیم. به هر حال تضمینی برای ادعای فوق وجود ندارد. تا اینجای کار، شرکت در ایردراپ کتیزن رایگان بوده و کاربران اجباری برای خریدن چیزی ندارند.

آموزش قسمت‌های مختلف کتیزن

شاید با ورود به بازی کتیزن پیش خود بگویید چه محیط شلوغ و پیچیده‌ای در انتظار شماست و همان جا از بازی خارج شوید؛ اما دست نگه دارید، چرا که جریان بازی آن‌قدرها که به‌نظر می‌آید دشوار نیست. با چند دقیقه وقت گذاشتن و مطالعه این مقاله، با ریزه‌کاری‌های کتیزن آشنا خواهید شد و نیازی به منبع دیگری نخواهید داشت.

لینک عضویت Catizen

نخستین گام برای ورود به بازی و آشنایی با قسمت‌های مختلف آن، عضویت در آن از طریق لینک زیر است. ربات را راه‌اندازی کرده و سپس کانال رسمی بازی را دنبال کنید. همچنین آدرس وب سایت رسمی کتیزن، catizen.ai است که با مراجعه به آن می‌توانید وایت پیپر 18 صفحه‌ای آن را که نقشه راه شماست، بخوانید.

عضویت در بازی کتیزن

صفحه اصلی بازی

اغلب فعالیت‌هایی که برای جمع‌آوری سکه باید انجام دهید در همین صفحه اصلی است و باید با انجام چند کار ساده، درآمد خود را افزایش دهید. با شروع بازی کتیزن، افراد مختلفی وارد فروشگاه شما شده و در ازای بغل کردن گربه‌ها و بازی با آنها، به شما پول می‌دهند. حال سوال مهم در این باره، نحوه افزایش سکه‌ها و درآمد است.

برای افزایش موجودی سکه‌های خود بایستی گربه‌های بیشتری ساخته و سعی کنید آنها را ارتقا دهید. مشتریان شما به گربه‌هایی که سطح آنها بالاتر است، پاداش بیشتری می‌دهند. برای این‌که سطح گربه‌ها را ارتقا دهید باید آنها را با یکدیگر ترکیب کرده و برای مثال دو گربه با سطح 3 را روی هم قرار دهید تا به سطح 4 برسند.

با ساخت گربه‌های بیشتر و سطح بالا، میزان سکه‌های دریافتی شما بیشتر می‌شود و خبر خوب این‌که خود بازی در راستای کمک به کاربران و خروج از یکنواخت شدن، بسته‌های سودمندی از آسمان برایشان می‌فرستد. میزان سکه‌هایی که در بازی به‌دست می‌آورید در مرکز صفحه اصلی نمایش داده می‌شود.

در کنار موجودی کوین‌های شما، کادر سبز رنگ کوچکی دیده می‌شود که میزان درآمد شما در هر ثانیه را نشان می‌دهد. موفقیت کاربران بستگی به مدیریت منابع آنها دارد؛ به عبارت دیگر باید طوری هزینه کنید که در عین حال بتوانید سرعت دریافتی خود و میزان درآمد در ثانیه را افزایش دهید.

خوشبختانه نیازی نیست کتیزن را به‌طور دائم روی گوشی خود باز نگه دارید و حتی در ساعاتی که آفلاین هستید و می‌خواهید استراحت کنید، مشتریان به شما سر زده و درآمدتان قطع نمی‌شود. البته طبیعی است که حضور فعال شما می‌‌تواند منجر به ارتقای گربه‌ها و افزایش میزان درآمد شود.

افزودن گربه – Generate

در بازی کتیزن، گزینه‌ای در پایین صفحه اصلی با عنوان Generate دیده می‌شود که به‌معنای تولید گربه است. با فشردن این گزینه می‌توانید مقداری سکه پرداخت کرده و گربه‌های تازه به فروشگاه خود اضافه کنید تا بدین ترتیب سطح آنها را ارتقا داده و موجودی کوین‌هایتان را افزایش دهید. توجه داشته باشید که به مرور زمان، هزینه افزودن گربه برایتان بیشتر از قبل خواهد شد.

اضافه کردن گربه دلخواه – Feed

بازی تلگرامی کتیزن - قسمت feed بازی تلگرامی کتیزن - قسمت feed

از قسمت Feed که در نوار وضعیت پایین در دسترس است می‌توانید گربه دلخواه خود را خریداری کنید. با انتخاب گزینه Generate یک گربه با سطح مشخصی برایتان ساخته می‌شود و قادر به تعیین سطح آن گربه نیستید؛ ولی در قسمت افزودن گربه دلخواه، هم می‌توانید سطح گربه خود را مشخص کنید و هم هر چند دقیقه یک مرتبه، گربه رایگان بگیرید.

دعوت از دوستان – Invite

بازی تلگرامی کتیزن - دعوت از دوستان بازی تلگرامی کتیزن - دعوت از دوستان

بخش دعوت از دوستان در تمامی بازی‌های تلگرامی وجود دارد و یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها برای توسعه‌دهندگان است؛ زیرا با زیرمجموعه‌گیری هم کاربر سود می‌کند و هم طراح بازی منفعت به‌دست می‌آورد. با دعوت از دوستان خود به بازی هم آنها سکه می‌گیرند و هم شما پاداش خود را دریافت خواهید کرد.

بخش Earn و توکن Fish

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بازی کتیزن، بخش Earn است که با ورود به آن و انجام یک‌سری تسک مشخص، می‌توانید توکن Fish دریافت کنید. کاربرد این توکن در بازی ساخت گربه جدید و شرکت در تورنمنت ماهیگیری است. پیشنهاد می‌کنیم با دنبال کردن کانال تلگرامی کتیزن و شبکه X توکن‌های رایگان را از دست ندهید.

فروشگاه کتیزن – Shop

اغلب بازی‌های محبوبی که این روزها در تلگرام جاخوش کرده‌اند، نسبت به خرید اقلام مجازی بی‌توجهی نشان داده و این کتیزن است که یکه‌تاز این میدان شده. در این بازی کاربران می‌توانند از قسمت فروشگاه و سایر بخش‌های بازی، اقلام مجازی مورد نیاز خود مثل توکن Fish را با پرداخت تون کوین و نات کوین خریداری کنند. بهتر است در این‌باره با احتیاط خرید کنید.

ماهیگیری در کتیزن – Fishing

بازی تلگرامی کتیزن - قسمت Fishing بازی تلگرامی کتیزن - قسمت Fishing

در حالت عادی توکن Fish ندارید و می‌توانید برای کسب رایگان آن به قسمت Earn رفته و با انجام تسک‌های مشخص، مقداری دریافت کنید. در صورتی که این توکن را داشته باشید، قادر خواهید بود از بالا سمت چپ صفحه اصلی به قسمت Fishing بروید و در یک بازی مجزا شرکت کنید. پاداش‌های این بخش جداگانه است و با توجه به عملکرد شما متغیر خواهد بود.

افزایش سرعت دریافت سکه – Speed

در تمامی بازی های تلگرامی کسب درآمد دلاری قسمتی تحت عنوان Boost وجود دارد که با ارتقای گزینه‌های آن می‌توانید میزان جمع‌آوری سکه و افزایش حجم مخزن خود را افزایش دهید. از این قسمت در بازی کتیزن با نام Speed یاد می‌شود. نخستین گزینه‌ای که می‌توانید ارتقا دهید، افزایش سرعت دریافت سکه برای 10 دقیقه است؛ این گزینه رایگان بوده ولی هر یک ساعت یک مرتبه روشن می‌شود.

عضویت در بازی کتیزن

نکاتی مهم درباره بازی کتیزن

سعی کردیم به توضیح قسمت‌های مهم بازی بپردازیم، اما به خاطر داشته باشید که کتیزن بخش‌های جزئی دیگری هم دارد که با چند روز بازی کردن به کاربرد آنها پی خواهید برد. همچنین قرار شده بخش‌های جدیدی به بازی اضافه شود تا تجربه کلی از بازی بهبود یابد. در این قسمت شما را با چند نکته مهم پیرامون Catizen آشنا خواهیم کرد:

  • بهتر است کیف پول اصلی خود را به بازی متصل نکنید و از ولت‌های جایگزین استفاده کنید.
  • اقلام و کالاهای درون بازی را با نات کوین یا تون کوین خرید نکنید، چرا که تضمینی برای کسب درآمد از آنها در آینده نیست.
  • حتما از لینک‌های معتبر گجت نیوز برای شروع بازی استفاده کنید، چرا که بازار لینک‌های جعلی کتیزن داغ داغ است.
  • کتیزن رایگان بوده و هرگونه پرداخت بابت کار با آن نشانی از کلاهبرداری است.

آیا کتیزن کلاهبرداری است؟

بازی تلگرامی کتیزن بازی تلگرامی کتیزن

این سوال برای تمام بازی های تلگرامی مطرح می‌شود که آیا کتیزن، همستر کامبت، یس کوین یا پیکسل ورس کلاهبرداری هستند؟ پاسخ به این سوال نیازمند بررسی جداگانه هر بازی است، اما در خصوص کتیزن باید تأکید کنیم که کلاهبرداری در کار نیست؛ زیرا پشتوانه این بازی قوی بوده و حتی چند بازی تلگرامی دیگر را زیر چتر حمایتی خود درآورده است.

همچنین در حال حاضر تعداد بازیکنان این بازی بیش از 15 میلیون نفر است که گواهی بر اعتبار آن خواهد بود. همکاری‌‌های کتیزن با بنیاد بلاکچین تون را نباید فراموش کرد.

تاریخ پایان استخراج کتیزن چه زمانی است؟

هنوز تاریخ دقیقی برای پایان فاز استخراج کتیزن اعلام نشده، اما برخی منابع غیر رسمی اواسط تیر ماه سال جاری را برای پایان مهلت استخراج اعلام کرده‌اند. طبق اخبار کانال تلگرامی این بازی، تعداد کل توکن‌ها از لحظه آغاز به کار یک میلیارد واحد بوده که 40 درصد آن قرار است بین کاربران توزیع شود.

سخن پایانی

همان‌طور که ملاحظه کردید، کتیزن تفاوت بزرگی با سایر پروژه‌های تلگرامی دارد. در این بازی می‌توانید خلاقیت و نوآوری زیادی نسبت به نات کوین یا تپ سواپ ببینید و همین موضوع ثابت می‌کند که Catizen پرچمدار نسل جدید بازی‌های مبتنی بر وب 3 است.

اگر هنوز به بازی جذاب و هیجان‌انگیز کتیزن نپیوسته‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین الان از طریق لینک عضویت وارد شوید و به جمع‌آوری سکه بپردازید؛ چرا که مهلت زیادی برای عرضه توکن آن باقی نمانده است. همچنین می‌توانید از طریق لینک‌های جامع زیر به سایر بازی های تلگرامی دسترسی داشته باشید.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی:
  • همستر کامبت – Hamster Kombat
  • تپ سواپ – Tapswap
  • ترونیکس – TRONIX App
  • یس کوین – Yescoin
  • کتیزن – Catizen
  • دات کوین – Dotcoin
  • مومو ای آی – MomoAI
  • بلوم – Blum
  • پیکسل ورس – Pixel Verse
  • تایم کوین – Timecoin
  • میم فای – MemeFi Coin
  • سی ای ایکس – CEX
  • وی کوین – W-Coin
  • گیمی – Gamee
  • چین گیم – Chain game
  • سایبر فایننس – CyberFinance
  • ورم‌ فیر – Wormfare
آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:
  • نحوه دریافت یک میلیون سکه همستر کمبات با کد مورس (آپدیت 23 خرداد)
  • همستر کامبت یک بازی نیست، یک ارز دیجیتال با جامعه 150 میلیون نفری است
  • هر روز 5 میلیون سکه همستر کمبات رایگان بگیرید + آموزش باز کردن قفل کارت ها (آپدیت 23 خرداد)
  • واکنش وزیر ارتباطات به استقبال ایرانی ها از بازی همستر کامبت
  • جزئیات مهم پیش فروش توکن همستر در صرافی کوکوین
  • پرافیت مهم است یا سکه؛ همستر کمبات رسما پاسخ داد
  • توکن همستر به بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین آمد؛ بازی جدی شد
  • بازی تلگرامی کتیزن – Catizen چیست؛ آموزش بازی و لینک عضویت
  • همستر کامبت در یک قدمی پول شدن؛ توکن HMSTR$ بر روی بلاکچین TON قرار گرفت
  • آموزش اتصال همستر کمبات به کیف پول؛ سکه های همستر در یک قدمی پول شدن

نظر شما