شناسهٔ خبر: 67111791 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان طارم

صاحب‌خبر -

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان طارم

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت خادم الرضا شهدای خدمت حضرت آیت اله رئیسی و همراهانشان با حضور بانوان در آستان مقدس امامزادگان هاشم و عوف (ع) شهر آب بر برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  منوچهر شعبانی در حاشیه برگزاری این محفل نورانی گفت : آیت‌الله شهید رئیسی در همه شئون زندگی و مدیریت امور تعالیم قرآن را سرلوحه کار خود قرار می‌داد و در حین خدمت به مردم آسمانی شد . این شهید همواره از محافل قرآنی حمایت میکردند و با همین محوریت قرآن به مقامات عالی اخلاقی و روحی رسید و با شهادت به ملاقات پروردگار شتافت .                                                            

وی اظهار کرد: یکی از خصوصیات ایشان مردمی بودن بود که از سیره امام خمینی (ره) و رهبری فرا گرفته بود. توجه به جوانان از دیگر خصوصیات آیت‌الله رئیسی بود و در سپردن مسئولیت به جوانان رویکرد حمایتی داشت و از هیچ قدرتی نمی‌ترسید و در برابر هیچ کس سر خم نمی‌کرد و  پیگیری جدی مشکلات مردم و صادق الوعد بودن نیز از دیگر ویژگی‌های ایشان بود.                                                          

خاطر نشان می گردد این برنامه به همت موسسه فرهنگی و هنری لوح زرین مانی زنجان ، قرارگاه ملی شهید آوینی ، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم برگزار شد .

نظر شما