شناسهٔ خبر: 67111649 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مهاباد؛ میزبان اجلاس بانوان شهیده اهل سنت آذربایجان‌غربی

 مهاباد، میزبان اجلاس بانوان شهیده اهل سنت آذربایجان‌غربی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: اجلاس تجلیل از ۳۹۲ خانواده زنان شهید اهل سنت آذربایجان‌غربی پنجشنبه این هفته با حضور مسئولان کشوری و استانی به میزبانی شهرستان مهاباد برگزار می شود.

حسن عباسی افزود: اجلاس تجلیل از خانواده زنان شهید اهل سنت آذربایجان‌غربی در عباسی اظهارکرد: تمهیدات لازم برای استقبال از مهمانان ویژه کشوری، استانی و برگزاری هر چه باشکوهتر آئین تجلیل از بانوان شهیده اهل سنت استان با همکاری دستگاههای اجرایی پیش بینی شده است.

وی گفت: همچنین در قالب این اجلاس برگزاری نمایشگاه و غرفه دستاوردهای بانوان، نقش زنان در جامعه و انقلاب اسلامی و حوزه های فرهنگی به نمایش گذاشته خواهد شد.

عباسی، با بیان اینکه این مراسم پنجشنبه ۲۴ خردادماه جاری در تالار وحدت شهرداری مهاباد برگزار خواهد شد، افزود: گفتمان سازی فرهنگ مقاومت و ایثار زنان با تقویت وحدت اسلامی، احیا و تقویت معنویت زن مسلمان، تقویت روحیه مقاومت نزد بانوان، اعتلای زنان و تجلیل از مقام شامخ شهدا از جمله اهداف برگزاری این اجلاسیه است.

 

<div id="video-display-embed-code_11203329"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4256090/11203329?width=600&height=335"></script></div>

نظر شما