شناسهٔ خبر: 67110310 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا| علی لبیب در جاده برنز گرفت

رکابزنان ایران در استقامت جاده زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا توانست به مدال برنز دست یابد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - در ادامه رقابت‌های دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا در قزاقستان و در مسابقات استقامت جاده جوانان در رده سنی زیر ۲۳ سال، نماینده ایران به مدال برنز رسید. 

امروز (دوشنبه) و در ادامه مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا جاده در آلماتی قزاقستان، رکابزنان رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال در بخش استقامت جاده به رقابت پرداختند. در رده سنی زیر ۲۳ سال امروز علی لبیب شگفتی ساز بازی‌های آسیایی هانگژو توانست مسیر ۱۲۰ کیلومتری را با عملکردی فوق‌العاده به پایان برساند و پس از دو نماینده کشور امارات صاحب مدال برنز شد.

محمد درزی رامندی، پوریا یعقوبی و مهد آقاکاشی دیگر نمایندگان کشورمان در این مسابقه بودند. در رقابت امروز ۶۹ رکابزن حضور داشتند.

همچنین در مسابقه جاده جوانان امروز امیرحسین وطن‌پرست و محمدنبی میرباقری به رقابت پرداختند که حاصل آن کسب عنوان پنجمی برای میرباقری جوان آینده‌دار کشورمان بود.

در استقامت جاده جوانان ایران موفق به گرفتن مدالی نشده بود.

نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

استقامت جاده زیر ۲۳ سال

۱- جاسم علی عبدالله از امارات ۲- محمد المتیوی از امارات ۳- علی لبیب از ایران ... ۲۳- مهدی آقاکاشی از ایران ۲۸- محمد رامندی از ایران ۴۷- پوریا یعقوبی از ایران

استقامت جاده جوانان:

۱- جولیان ابی مانیو از اندونزی با زمان ۲- لون لی از تایوان ۳- فت فانوم از تالیند ۴- کریل چژان از قزاقستان ۵- محمدنبی میرباقری... ۲۰- امیرحسین وطن‌پرست

انتهای پیام/

نظر شما