شناسهٔ خبر: 67110306 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رپورتاژ آگهی

بهترین فروشگاه زیورآلات نقره در تهران (معرفی ۹ فروشگاه)

فروشگاه های با سابقه در فروش زیورآلات نقره با تنوع و کیفیت بالا |ساخت ایران و وارداتی در ادامه معرفی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

نقره یک فلز گرانبها، نرم، سفید رنگ و براق است که میزان رسانایی گرمای بالایی بعد از طلا دارد. امروزه به دلیل گران شدن طلا افراد به خرید نقره روی می‌آورند و همین باعث شده تا تنوع محصولات نقره افزایش چشمگیری داشته باشد و شما بتوانید آنرا با هر استایلی ست کنید.

رایج ترین عیار نقره ۹۲۵ یا همان نقره استرلینگ میباشد که حاوی ۹۲.۵ درصد نقره و ۷.۵ درصد مس است که برای ساخت زیورآلات استفاده می شود.نقره به صورت خالص قابل استفاده نیست چون نرم است و به راحتی تغییر شکل می دهد؛ به همین علت است که با فلزات دیگر ترکیب می شود.

به دلیل فراگیر شدن زیورآلات نقره فروشگاه ها و مراکز متعددی به وجود آمدند تا بتوانند بهترین زیورآلات نقره را در اختیار شما قرار دهند. در این میان برخی افراد سودجو هستند که ممکن است اقدام به کلاهبرداری از شما نمایند پس بهتر است به مراکز معتبر مراجعه نمایید. ما در این مقاله به معرفی ۹ فروشگاه معتبر می پردازیم (دقت داشته باشید فروشگاه های دیگری نیز هستند اما شما باید قبل از خرید از معتبربودن آنها اطمینان حاصل نمایید. این سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید از سایت های معرفی شده ندارد. )

لیست مراکز خرید زیورآلات نقره در تهران

۱- فروشگاه نقرا

آدرس دفتر مرکزی: خیابان ۱۵ خرداد-خیابان اکبرنژاد-کوچه ایلیچ کبیر-پلاک۲ | شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۱۰۸۸۷ |۰۲۱۹۱۰۱۶۵۲۱

توجه داشته باشید فروشگاه نقرا یک فروشگاه اینترنتی است و مراجعه برای تحویل حضوری کالا برای مبالغ بالای ۷ میلیون تومان تنها با هماهنگی قبلی صورت می پذیرد.

فروشگاه اینترنتی نقرا با گستره‌ای از زیورآلات و جواهرات متنوع برای تمام سلیقه های جامعه دارای «تحویل فوری»، «تخفیفات واقعی» و «بالا ترین کیفیت و به روز ترین کالا و خدمات» می باشد .نقرا با داشتن مراکز توزیع در شهر تهران، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از نودهزارتومان) در ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش فراهم کرده است.

۲- نقره فروشی آیمان سیلور

آدرس دفتر مرکزی (برای خرید عمده) : خیابان ۱۵ خرداد - پایین تر از پله های مسجد امام- سرای اقبال | تلفن تماس: ۰۲۱02155163151

تیم باتجربه آی مان سیلور بیش از 15 سال است که با جواهرات نقره کار می کند، بنابراین مطمئن باشید که محصولاتی با بهترین کیفیت و طراحی را می توانید در کاتالوگ آنها پیدا کنید. کشورهای سازنده های محصولات آیمان سیلور ایران، چین و ایتالیا می باشند. شما میتوانید زیورآلات نقره مردانه و زنانه را باتنوع بالا در سایت مشاهده و با کمترین قیمت هم به صورت خرد و هم عمده خرید نمایید.

ماموریت ایمان سیلور

آی مان سیلور سفارشاتتان را با زیباترین بسته بندی ارسال می کند به طوریکه به راحتی میتوانید برای هدیه دادن از آن استفاده کنید همچنین تحویل محصولات خریداری شده در سریعترین زمان به سراسر کشور از مزیت های رقابتی آنها می باشد .

۳-زیورآلات نقره فام

این فروشگاه از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نمود و در سال ۱۳۹۱ فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمود.نقره فام فعالیت خود را برپایه اصل مشتری مداری از آغاز تاکنون ادامه داده است. نوآوری، گارانتی، اصالت کالا و قیمت های بی رقیب از مزیت های رقابتی این فروشگاه می باشد.

بهترین فروشگاه زیورآلات نقره در تهران (معرفی ۹ فروشگاه)

۴-فتاح گالری

شماره واتس آپ: 09225412681 | اینستاگرام: fattahgallery

گالری نقره فتاح در سال 1380 در شهر تهران فروش عمده زیورآلات نقره را به طور رسمی شروع و در آبانماه سال 1394 فروش اینترنتی را در اینستاگرام بصورت تک و بدون واسطه با قیمت خریدار به مشتریان خود ارائه کرد. گالری نقره فتاح علاوه بر زیورآلات نقره با رنگ اصلی زیورآلات نقره با روکش طلا نیز به فروش می رساند . تمامی محصولات با بسته بندی و لوگو خاص گالری نقره فتاح به مشتریان عزیز ارسال میشود.

۵- جواهر سپید

آدرس فروشگاه: خیابان میرداماد - میدان مادر | شماره پشتیبانی: ۰۲۱۲۶۲۰۳۸۷۷

جواهرِسپید از بهمن سال ۱۳۹۷ با جمعی از متخصصان در زمینه طراحی، ساخت، فروش و تعمیرات طلا، نقره و جواهرات شروع به فعالیت کرد. این فروشگاه علاوه بر فروش محصولات نقره داخلی و وارداتی خاص نیز به ساخت سفارشی نقره هم مشغول می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش از مزیت های این فروشگاه به شمار می رود.

۶-نقره فروشی شکنج

آدرس فروشگاه: خیابان ولیعصر - خیابان بزرگمهر - پ۹ - گالری شکنج | تلفن کارگاه : ۸۸۳۰۰۸۰۳-021

گروه شکنج از سال 1392 شمسی فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید زیورآلات طلا، نقره، برنج و تولید آثار دکوراتیو ایرانی آغاز کرد. این مجموعه با نوآوری و تلاش فراوان، در کوتاه مدت جایگاه خود را در بازار داخل پیدا کرد و با تولیدات داخلی، نیازهای بسیاری از علاقه مندان به طلا، نقره و برنج را در نقاط مختلف کشور آسان ساخت.

بهترین فروشگاه زیورآلات نقره در تهران (معرفی ۹ فروشگاه)

۷-نقره فروشی سنسی

آدرس فروشگاه: میدان ولیعصر-ضلع شمال غربی-مرکز خرید کیش-واحد۴۸ | شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۰۵۵۰۰

یک تیم مجرب هم دل شده است تا گلچینی از بهترین ها و به روز ترینهای زیورالات کشورهای مختلف را در کنار محصولات ناب ایرانی با قیمتهای مناسب و کیفیت بالا در تنوع زیاد جهت تامین سلیقه های مختلف در سبد خرید مشتریان عزیز قرار دهد.

۸- گالری نقره اورو

آدرس فروشگاه: تهرانپارس-بالاترازفلکه سوم-مجتمع نارسیس مال-طبقه اول-واحد۱۲۴ | شماره تماس: ۰۲۱۷۶۶۸۰۹۶۲

فروشگاه آنلاین اورو با گستره‌ای از زیورآلات و جواهرات نقره متنوع برای تمام سلیقه های جامعه ، به کاربران خود «درخششی خاطره انگیز» را تقدیم می‌نماید. «تحویل فوری»، «تخفیف‌های واقعی» و «بالا ترین کیفیت و به روز ترین کالا و خدمات» سه اصل اولیه است که اورو همواره به آن پایبند می باشد.

۹- گالری نوا استایل

آدرس فروشگاه: جردن- بن بست آناهیتا | شماره تماس: ۰۲۱۸۸۲۰۱۵۰۸

گالری نوا استایل یکی از مجموعه‌های مجرب و کارآزموده در زمینه‌ی تولید و ارائه زیورآلات نقره و استیل است که همواره بروزترین و مدرن‌ترین محصولات را برای مشتریان خود ارائه کرده است. تمامی زیورآلات و محصولات توزیع شده توسط این مجموعه زیر نظر یک تیم کارشناس و ماهر از سازندگان و طراحان زیورآلات، تولید و عرضه می‌شود و به همین سبب تمامی بدلیجات استیل و زیورآلات نقره نوا استایل دارای بالاترین کیفیت و یکی از جذاب‌ترین طراحی‌ها می‌باشد.

نظر شما