شناسهٔ خبر: 67110235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مشاور رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه:

ماهیت گروه‌های جهادی مرکز خدمات حوزه، کار جهادی برای روحانیون و خانواده‌های آن‌ها است

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز گفت: ماهیت گروه های جهادی مرکز خدمات حوزه ، کار جهادی برای روحانیون و خانواده های آنها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین علی اوسط حسام افروز، دبیر قرارگاه جهادی پیامبر اعظم (ص)، در دیدار با سرگروه های جهادی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان، با اشاره به ضرورت توجه ویژه روحانیون جهادی به هم لباسی و سربازان امام زمان (عج) شناسائی مضطربین و معسرین جامعه هدف، سرکشی از علمای بلاد با همکاری مرکز خدمات و مجمع خیرین را مورد توجه قرار داد.

مشاور رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به ضرورت آشنایی گروه های جهادی و طلاب و خانواده آنها با آموزش های کمک های اولیه جمعیت هلال احمر، بر حضور موثر در سوانح و حوادث را تاکید کرد.

خانم پیوندی، معاون آموزش جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز در این نشست ضمن تشکر از گروه های جهادی طلاب ، با توجه به سیاست جمعیت هلال احمر جهت حضور افراد کارآمد و موثر در حوادث ، حضور طلاب و روحانیون در کنار داوطلبان این جمعیت را باعث افتخار دانست و گفت: طلبه آموزش دیده حضور او دو چندان موثر و ارزشمند است و آمادگی داریم تا در جهت آموزش حضوری و غیر حضوری طلاب و روحانیون گام برداریم.

حجت الاسلام یزدان جمشیدی، مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان، نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به حاضران، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد طلاب جهادی و قرارگاه پیامبر اعظم (ص) ، شعار مرکز خدمات را با توجه به اعلام شعار سال مقام معظم رهبری ، جهش خدمت رسانی به طلاب و روحانیون با کمک طلاب و روحانیون جهادی دانست .

در این جلسه سرگروه های طلاب و روحانیون جهادی استان نظرات و پیشنهادات خود را جهت ساماندهی گروه های جهادی بیان کردند.

ماهیت گروه‌های جهادی مرکز خدمات حوزه، کار جهادی برای روحانیون و خانواده‌های آن‌ها است

انتهای پیام/

نظر شما