شناسهٔ خبر: 67110171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو هیأت رئیسه شورا شهر شیراز خبرداد؛

کاهش 30 درصدی عوارض پسماند و نوسازی در شیراز

عضو هیأت رئیسه شورا شهر شیراز خبرداد؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه یکصد و پنجاه و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز از کاهش 30 درصدی عوارض پسماند و نوسازی در شیراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، افسانه خواست خدایی با اعلام این خبر بیان کرد: درخصوص تقسیط عوارض نوسازی، هزینه خدمات پسماند‌های خانگی، واحد‌های تجاری و ساختمانی، ارسالی از کمیسیون مشترک برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا توسط اعضای شورای شهر بررسی و تصویب شد. 

وی عنوان کرد: بر اساس این مصوبه، مودیانی که تا پایان سال 1403 هزینه پسماندهای ملک خود اعم از معوق و سال جاری را به صورت نقد پرداخت نمایند، هزینه پسماند خانگی سال جاری ملک آنها با ضریب 70 درصد محاسبه و اخذ می گردد که در واقع 30 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.

عضو هیأت رئیسه شورا همچنین از تقسیط عوارض نوسازی، هزینه خدمات پسماندهای خانگی و واحدهای تجاری و ساختمانی نیز خبر داد و عنوان کرد: تقسیط این عوارض در پنج قسط 20 درصدی انجام خواهد پذیرفت و در پرداخت به صورت اقساطی هیچ مبلغی بابت سود تقسیط به مبلغ عوارض و بهای خدمات موضوع این مصوبه اضافه نمی‌شود. همچنین صدور مفاصا حساب(پاسخ نقل و انتقال و پایانکار) منوط به تسویه حساب کامل است.

انتهای پیام/

نظر شما