شناسهٔ خبر: 67109739 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تظاهرات مردم اندونزی در حمایت از فلسطین

مردم اندونزی با حضور اقشار گوناگون در اجتماعی میلیونی برای حمایت از مظلومان فلسطین در جاکارتا راهپیمایی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مردم اندونزی با حضور اقشار گوناگون در اجتماعی میلیونی برای حمایت از مظلومان فلسطین در جاکارتا راهپیمایی کردند.

تظاهرکنندگان میلیونی اندونزی با سردادن فریادهای فلسطین آزاد باید گردد ، الله اکبر در نزدیکی سفارت آمریکا با اهتزاز پرچم های فلسطین ، خواستار پایان محاصره مرگبار غزه شدند.

راهپیمایان، کشتار غیرنظامیان بویژه کودکان بی گناه و بی دفاع را در غزه به شدت محکوم و رژیم اسرائیل را برای این نسل کشی آشکار ، تروریست واقعی توصیف کردند.

تجمع بزرگ همبستگی با فلسطینیان غزه در پی تشدید حملات اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه های رفح و نصیرات برگزار شد. 

<div id="video-display-embed-code_11202098"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4256178/11202098?width=600&height=350"></script></div>


معترضان اندونزیایی با در دست داشتن کارت های قرمزی که اسامی کودکان فلسطینی شهید شده بدست سربازان خونخوار رژیم اسرائیل روی آن نوشته شده بود ؛ خواستار پایان جنگ غزه و کمک های نظامی کشورشان به مردم فلسطین شدند.

دولت اندونزی نیز با موضع قاطع و روشن خود در محکومیت حملات رژیم اسرائیل به مسلمانان بی دفاع و تاسیسات غیر نظامی غزه ، بارها بر توقف خشونت و خونریزی تاکید کرده و خواستار برقراری آتش بس فوری و تسریع کمک رسانی بشر دوستانه به غیرنظامیان مظلوم فلسطین شده است.

مردم مسلمان اندونزی از زمان آغاز نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه غزه در اکتبر سال گذشته، راهپیمایی های متعددی را برای همبستگی با فلسطینی ها برگزار کرده اند.

رژیم جلاد اسرائیل با رگبار گلوله و ریختن بمب بر سر غیرنظامیان غزه، تاکنون بیش از ۳۷ هزار فلسطینی را که بیشتر زن و کودک هستند به شهادت رسانده است.

نظر شما