شناسهٔ خبر: 67109309 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

اجرای طرح نگهداشت ویژه فضای سبز در بوستان آبشار تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از پیاده‌سازی حداکثری طرح نگهداشت فضای سبز، آبیاری درختان، کندوکوب، ترمیم و تشتک‌زنی، جاروزنی و جمع‌آوری زباله و نخاله‌ها و نظافت آلاچیق‌ها در عرصه بوستان آبشار تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح گفت: در راستای طرح نگهداشت فضای سبز، حاشیه‌زنی، علف‌کشی، کندوکوب، تشتک زنی، نخاله کشی، برداشت خاک مازاد، تعویض خاک آلوده، شخم زنی، کنده‌کشی، کاشت درخت و هرس درختان در بوستان آبشار با هدف زنده نگه داشتن فضای سبز و آراستگی محیط شهری به صورت جدی و مستمر انجام شد.

وی با تاکید بر اهداف مدیریت شهری منطقه و حفظ و حراست هر چه بیشتر و بهتر عرصه های سبز و جنگلی منطقه بیان کرد: طرح ساماندهی فضای سبز بوستان های محلی و فرامنطقه ای منطقه ۲۲ با اجرای طرح‌های تشتک زنی و از بین بردن علفهای هرز، رفع آلودگی های بصری و افزایش راندمان آبیاری در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار گرفته است.

فصیح یادآور شد: با توجه به شرایط نه چندان مناسب ذخایر آبی، یکی از سیاست‌ها در این حوزه بازچرخانی آب، پیاده‌سازی طرح‌های عمرانی و ساخت تصفیه‌خانه‌های لوکال جهت بهره برداری از پساب آن ها برای آبیاری فضای سبز منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما