شناسهٔ خبر: 67107226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اولین واکنش لاریجانی پس از عدم احراز صلاحیت: مسیر خدمتگزاری به مردم متوقف نخواهد شد

علی لاریجانی با صدور بیانیه‌ای به عدم احراز صلاحیت خود برای حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد و گفت: مسیر خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات ملت، متوقف نخواهد شد. علی لاریجانی با صدور بیانیه‌ای به عدم احراز صلاحیت خود برای حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد و گفت: مسیر خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات ملت، متوقف نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، علی لاریجانی با صدور بیانیه‌ای به عدم احراز صلاحیتش برای حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر است: 

«به‌ نام خدا

ملت بزرگوار ایران!

خدا را سپاس می‌گویم که فرصت هم سخنی افزون تر با شما مردم شریف و صمیمی برای اینجانب فراهم نمود.این موهبت الهی را قدر می‌نهم و انشالله بر استمرار آن کوشا خواهم بود.

آنچه باعث شد به عرصه انتخابات بیایم شرایط خطیر ایران به ویژه در قلمرو شرایط سخت اقتصادی و موقعیت حساس بین المللی به خصوص فشار تحریم های ضالمانه بر معیشت مردم عزیز بود.امیدوار بودم با یاری شما بتوانیم موانع را مرتفع و مسیر توسعه ملی ایران را فراهم نماییم اما شورای محترم نگهبان علی‌رغم نظرات مثبت نهادهای مسئول و حکم قوه قضاییه در رد برخی دعاوی گذشته آن شورا، با ساز و کاری غیر شفاف، مانع در مسیر چنین همراهی بوجود آورد.

البته به فصل الهی حرکت ما در مسیر خدمت‌گذاری به مردم و حل مشکلات ملت متوقف نخواهد شد. لازم می‌دانم در این مجال از آیات عظام و اساتید و نخبگان و همه عزیزان از اقشار مختلف ملت عزیز که به اشکال گوناگون در این ایام اظهار محبت و بذل راهنمایی و همکاری کرده‌اند تشکر کنم و از صمیم قلب برای آنان از خداوند متعال ارزوی توفیق نمایم.

خدمت گذار شما
علی لاریجانی»

انتهای پیام/

نظر شما