شناسهٔ خبر: 67107117 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ظهره‌وند: ملاک انتخاب رئیس جمهور آینده برنامه‌های او برای حل مشکلات خواهد بود

امیررضا قشقایی

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه قدر گفتمان نامزدی دقیق‌تر و مشخص‌تر باشد، او برای کرسی ریاست جمهوری لایق‌تر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل ظهره‌وند، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: نگاه ملی به انتخابات باعث می‌شود در یک سری از بازی‌های سیاسی و جریانی وارد نشویم؛ بنابراین منافع و مصالح ملی در صدر امور قرار می‌گیرد و لزوم مشارکت حداکثری بیشتر از همیشه اهمیت پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در انتخاب رئیس جمهور آینده نباید به شعارها توجه کرد. بلکه برنامه‌های ارائه شده از سوی نامزدهای انتخاباتی حائز اهمیت خواهد بود و هرچه قدر گفتمان کسی دقیق تر و مشخص‌تر باشد، او برای کرسی ریاست جمهوری لایق‌تر خواهد بود.

ظهره وند با یادآوری این که در مناظره‌های انتخاباتی لازم است برنامه‌های نامزدها چکش بخورد و دقیق این برنامه‌ها مشخص شود، گفت: گاهی بی اخلاقی‌هایی میان نامزدهای انتخاباتی به وجود می‌آید که این موضوع نشانه ضعف آنان است؛ مخصوصا وقتی نهادی مانند شورای نگهبان وظیفه تایید صلاحیت نامزدها را در انتخابات بر عهده دارد، دیگر نباید توقع برخی بد اخلاقی‌ها و جدل‌های انتخاباتی را میان نامزدها شاهد باشیم.

انتهای پیام

نظر شما