شناسهٔ خبر: 67106810 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

امیدِ سپاهانی‌ها در راه ملوان

با توجه به پایان لیگ‌ برتر در حالی که کار سپاهانی‌ها در جام حذفی تمام نشده، برای فصل آینده صحبت‌هایی از جدایی یک بازیکن مطرح شده و سه بازیکن دیگر نیز قراردادشان رو به اتمام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، طلایی‌پوشان اصفهان این فصل لیگ‌برتر را پس از افت و خیزهای بسیاری که ناشی از عملکرد فنی و قوانین جدید بود، با ایستادن بر رده سوم جدول به پایان رساندند. این در حالی است که قصه‌ی رسیدن سپاهان به جام هنوز تمام نشده و طلایی‌ها مسیر کسب قهرمانی را در جام حذفی ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

فصل آینده فصلی کم ستاره برای تیم سپاهان خواهد بود؟

صحبت‌هایی بر اتمام همکاری با سرمربی پرتغالی سپاهان پس از آخرین دیدار لیگ برتر مطرح شد که سپاهانی‌ها با رد این موضوع اعلام کردند مورایس یک فصل دیگر با این باشگاه قرار دارد و مهدی آذربایجانی، مدیرعامل جدید سپاهان نیز اعلام کرد: یک فصل دیگر با مورایس قرارداد داریم، صحبت‌هایی در مورد بازیکنان داشته‌ایم و مورایس یک مربی در سطح بالای دنیا و مربی فنی است، باید سرمربی در مورد تقویت نقاط قوت تیم نظر دهد، اکنون باید ۱۰۰ درصد از مورایس و تیم برای جام حذفی حمایت کنیم و مورایس حرفی از رفتن نزده است.

از سوی دیگر سپاهانِ مورایس که این فصل در کنار ستارگانی چون شهریار مغانلو، آقای گل لیگ، از ستاره‌های جوان و آینده‌داری استفاده کرد، حالا قرارداد سه بازیکنش به پایان رسیده و باید شرایط ادامه همکاری را بررسی کنند. موضوعی که کاپیتان طلایی‌ها تا هفته‌های آخر لیگ هم اعلام کرد صحبتی برای تمدید با او نشده است‌.

کاپیتان محمد کریمی، نیما میرزازاد و میلاد زکی پور سه بازیکن تاثیرگذار طلایی‌ها هستند که پایان جام حذفی قراردادشان با سپاهان به پایان می‌رسد.

رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو نیز قرارداد خود را در نیم فصل با زردپوشان تمدید کردند، اما با بند فسخی که در قرارداد لحاظ شده ممکن است شرایط جدایی سه ستاره سپاهان فراهم شود.

با توجه به موضوعی که پیش از این درباره رضاییان مطرح شده بود، به نظر می‌رسد لژیونری مقصد بعدی ستاره سپاهان باشد.

رضا اسدی دیگر مهاجم و گل‌زن برتر سپاهان در کنار مغانلو است که هفته‌های آخر لیگ را با مصدومیتش از دست داد، اما همچنان در کنار سپاهانی‌ها خواهد بود.

برایان دابو، هافبک ۳۲ ساله فرانسوی سپاهان نیز قراردادی سه ساله دارد و همچنان در ترکیب طلایی‌ها باقی خواهد ماند.

در این میان با توجه به شرایط سربازی امید نورافکن، احتمالا او در جمع ملوانی‌های فصل بعد ظاهر خواهد شد تا خدمتش را بگذراند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما