شناسهٔ خبر: 67106666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

درخشش دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره کشوری

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ۸ رتبه برتر کشوری در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از ان این دانشگاه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر محمدی مقدم در تشریح این خبر اظهار داشت: با اعلام نتایج نهایی و برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب ۳ رتبه اول، ۲ رتبه دوم و ۳ رتبه سوم در بخش های مختلف این جشنواره شدند.

وی افزود: در گروه کارکنان اقای محسن طهماسبی در رشته احادیث معصومین، آقای هادی آذرنوش در رشته احکام و خانم مریم امیدی در رشته دعا خوانی حائز مقام های اول شدند.

دکتر محمدی مقدم اضافه کرد: در گروه دانشجویان نیز خانم زهرا قلی پور در رشته ایده شو و خانم نیلوفر عطایی در رشته نقاشی مقام های دوم کشور را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در گروه دانشجویان آقای رضا عنایتی در رشته حفظ کل قرآن کریم و آقای محمد مهدی شریفی در رشته ایده شو رتبه های سوم این جشنواره کشوری را بدست آوردند.

وی ادامه داد: همچنین در گروه اساتید آقای سید شهاب الدین احمدی در رشته آیین سخنوری به رتبه سوم کشور دست یافت.

به گفته وی؛ بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت‌نام کردند که حاکی از استقبال خوب از این رویداد قرآنی بود.

وی در پایان گفت: امسال دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای نخستین‌بار میزبان آزمون فینال مرحله سراسری بخش معارفی این دوره از جشنواره قرآن و عترت بود که اردیبهشت‌ماه به صورت منطقه‌ای و با حضور ۱۵۰ استاد، دانشجو و کارمند برگزیده دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد، اصفهان، یزد و کاشان برگزار شد.

نظر شما