شناسهٔ خبر: 67105974 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد؛

آغاز پیش ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد از روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با توجه به این که پیش ثبت‌نام مدارس شاهد پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه آغاز و تا دوازدهم تیرماه انجام می‌شود، دانش‌آموزان می‌توانند به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از طریق اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رسول شیدایی با بیان اینکه پیش ثبت‌نام مدارس شاهد پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از ۲۳ خرداد تا دوازدهم تیرماه و پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول تیر تا ۲۰ تیر انجام خواهد شد، اظهار داشت: زمان پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان در میان پایه‌های مدارس شاهد در تمامی دوره‌های تحصیلی از اول تا پانزدهم مردادماه می باشد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به این که پیش ثبت‌نام به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از طریق درگاه  my.medu.ir و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند انجام می‌شود، افزود: پس از اتمام این زمان‌بندی‌ها، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند، با اطلاع‌رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت، برای ارائه مدارک و تکمیل ثبت‌نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد و اولیاء از حضور در مدرسه جهت پیش ثبت‌نام جدا خودداری کنند. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اهداف طرح پراکنده شاهد و اولویت فرزندان طرح شاهد در استفاده از فوق برنامه‌ها، فضا و امکانات آموزشی و پرورشی مدارس شاهد، ستادهای اجرایی شاهد استان، شهرستان، مناطق و نواحی با هماهنگی‌های لازم از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرایط ثبت‌نام و ادامه تحصیل دانش‌آموزان طرح شاهد را فراهم می‌کند و همچنین سنجش آغازین برگزاری کلاس‌های پیش‌نیاز و مهارت‌آموزی و ... در تمامی دوره‌های تحصیلی براساس ضوابط مندرج در شیوه‌نامه برنامه هفتگی مدارس شاهد از جمله مواردی است که مدیران مدارس شاهد بر آن اهتمام خواهند داشت.

نظر شما