شناسهٔ خبر: 67104922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

نتانیاهو: با تداوم محور ایران، آینده ای نداریم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه با تداوم محور ایران و بازوهایش آینده‌ای نخواهیم داشت، گفت: تا پیش از تحقق تمام اهداف جنگ مخصوصا از بین رفتن حماس، آماده توقف جنگ نیستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 598، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی گفت که اسرائیل با حضور و تداوم محور ایران و بازوهای آن، آینده‌ای نخواهد داشت.«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم تا پیش از تحقق تمام اهداف جنگ به خصوص از بین بردن حماس، آماده توقف جنگ نیست.

وی اضافه کرد: «به تحقق پیروزی کامل و از بین بردن حماس و بازگرداندن تمام ربوده شدگان پایبند هستیم». نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «با حضور و تداوم محور شرارت ایران و بازوهای آن، آینده‌ای نخواهیم داشت».

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که «یائیر گولان» رئیس حزب کار در پارلمان رژیم اسرائیل اهمیت آزادسازی 4 اسیر اسرائیلی در نوار غزه را کم‌اهمیت دانست و گفت هنوز 120 نفر در نوار غزه اسیر هستند. او همچنین «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل و کابینه‌اش را «فریبکار» خواند و گفت که آن‌ها مقامات امنیتی این رژیم را تحقیر می‌کنند. رئیس حزب کار رژیم اسرائیل در پایان جملات خود را این‌گونه به پایان برد و نوشت: «اسرائیل را تنها سرنگونی کابینه و برگزاری انتخابات نجات خواهد داد.»

نظر شما