شناسهٔ خبر: 67104396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف هفت میلیارد ریال کالای احتکاری در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف بیش از ۲۴ هزار بطری انواع نوشیدنی و بیش از یک تن سس خوراکی احتکار شده به ارزش هفت میلیارد ریال در انباری در شهر اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

کشف هفت میلیارد ریال کالای احتکاری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سردار جواد تقوی افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار و دپو مواد خوراکی در انباری واقع در محله "پناه آباد" شهر اردبیل، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با شناسایی و انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش را تایید و با هماهنگی قضایی به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این انبار ۲۴ هزار و ۴۸۰ بطری انواع نوشیدنی و یک تن و ۳۴۴ کیلوگرم سس خوراکی که به صورت غیرقانونی و بدون مجوز و با هدف احتکار دپو شده بود، کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را هفت میلیارد ریال اعلام کردند.
سردار تقوی با اشاره به اینکه با دستور قضایی این انبار پلمب شد، اضافه کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.
وی ادامه داد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با قاچاق و احتکار اقلام مورد نیاز مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.
سردار تقوی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



نظر شما