شناسهٔ خبر: 67104096 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

غیبت برخی روسای هیات‌های استانی در مجمع دوومیدانی/ عصبانیت اسبقیان از دست روسای غایب

معصومه مومی‌وند

معاون امور فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره غیبت برخی از روسای هیات‌های استانی در مجمع عمومی این فدراسیون گفت:حتما آقای مطیعی و نامنی پیگیری کنند و اگر دلایلشان موجه نباشد حتما به عنوان معاون قهرمانی گله‌مندی خودم را مطرح می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی، دوشنبه، ۲۱ خرداد در آکادمی ملی المپیک با ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان، معان امور فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع حضور نداشت.

ابتدا قرار بود این مجمع، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوومیدانی باشد اما شب گذشته با اعلام وزارت ورزش به دلیل عدم وصول تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، مجمع انتخاباتی به تعویق افتاد و مجموع عمومی برگزار شد.

اسبقیان درباره به تعویق افتادن مجمع انتخاباتی بیان کرد: تا دیروز بنا بر این بود که دستگاه‌های نظارتی تایید صلاحیت کاندیداها را به ما اعلام کنند اما برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود چون تایید صلاحیت برخی از دوستان نیامده بود، قرار شد مجمع به تعویق بیفتد.

او ادامه داد: من آمدم از شما عذرخواهی کنم چون شما زحمت کشیدید و آمدید. ما باید در دوومیدانی با کمک شما به نقطه‌ای برسیم که تعداد سهمیه‌هایمان در المپیک بیشتر باشد و در فینال ۱۰۰ متر المپیک شرکت‌کننده داشته باشیم. بنابراین برایمان مهم بود. کسانی که به عنوان کاندیدا شرکت کردند خانواده دوومیدانی‌اند و از من هم توقعی دارند. سیستم نظارتی هم مهلت خواستند که اگر مجمع را به تعویق بیندازید طی پنج، شش روز آینده کل بررسی‌ها را انجام می‌دهیم تا نظر قطعی خود را بدهیم.

اسبقیان با گلایه از عدم حضور برخی از روسای هیات‌های استانی در مجمع گفت: مجمع به صورت عمومی برگزار می‌شود و روسای برخی استان‌ها بدون هماهنگی با سرپرست فدراسیون در آن نیستند. حتما آقای مطیعی و نامنی پیگیری کنند و اگر دلایلشان موجه نباشد حتما به عنوان معاون قهرمانی گله‌مندی خودم را مطرح می‌کنم.

اسبقیان پس از مشخص‌شدن تاریخ انتخابات گفت: ۱۲ انتخابات برگزار کردیم در این ۱۲ انتخابات هیچ نظری ندادم و با هیچ رئیس هیاتی صحبت نکردم و نخواهم کرد. اگر بین شما، با یکی از شما درباره انتخابات صحبت کردم بلند شود و بگوید. وزارت ورزش امروز با حضور آقای هاشمی سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند. همه این عزیزان دوستان ما هستند. معتقدیم باید شما سرنوشت رئیس دوومیدانی را انتخاب کنید. من هم یک رای دارم و آن را می‌دهم و تا زمانی که معاون قهرمانی‌ام هیچ توصیه‌ای به هیچ رئیس هیاتی در هیچ فدراسیونی نخواهم کرد. اگر جایی چیزی شنیدید حتما رسانه‌ای کنید.

او ادامه داد: ۱۲ انتخابات برگزار کردیم و برای من به عنوان معاون قهرمانی جالب است که آقای وزیر در این ۱۲ انتخابات نه به من گفته است به چه کسی رای بده و نه موقعی که برگشتم از من پرسیده است که به چه کسی رای دادی. وزارت ورزش هیچ نظری در مورد هیچ کاندیدایی ندارد. به شما قول می‌دهم یازدهم تیر هر کسی را شما به عنوان رئیس انتخاب کردید وزارت ورزش حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما