شناسهٔ خبر: 67104050 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه ایلام:

شکرانه مسئولیت خدمت هر چه بیشتر به مردم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به خدمات ارزشمند سپاه در خدمت به مردم استان، گفت: بهترین شکر نعمت مسئولیت خدمت هر چه بیشتر به مردم است.

صاحب‌خبر -

 حجت الاسلام اله نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، اظهار کرد: جلسات تکریم معارفه یک رزمایش جدید است که فرد مسئول از افق جدیدی به ظرفیت و توان کاری که داشته است توجه و نگاه می‌کند.

وی با بیان اینکه انسانی که مسئولیت را می‌پذیرد باید قدردان این مسئولیت باشد، افزود: این مسئولیت یک نعمت بزرگ است که خداوند متعال به انسان ارزانی داشته و انسان باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم انجام دهد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه ارائه بیشترین خدمت به مردم، بهترین جلوه شکرگذاری نعمت مسئولیت است، ابراز کرد: انسان مسئول باید زمینه خدمت بیشتر را برای خود فراهم کنند و کسی که قدردان این نعمت نباشد به طور قطع دچار خسران خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌رزمان شهدا، در واقع شهدای زنده‌ای هستند که امروز در بین ما وجود دارند، یادآور شد: همرزمان شهدا هر چند گمنام هستند، اما ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این آیین، اظهار کرد: در سپاه امیرالمومنین (ع) استان بر مبنای گفتمان انقلاب اسلامی و آینده نگاری فعالیت کرده و در این مسیر حرکت کردیم و این برنامه را برای خدمت هر چه بیشتر به مردم برای خود ترسیم کردیم.

سردار قدرت الله کریمیان با تاکید بر اینکه در بستر سختی‌ها توانستیم جلوه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری را به منصه ظهور برسانیم، افزود: کارکنان سخت کوش و تلاشگر سپاه استان، در زلزله کرمانشاه، در شرایط سخت کرونا، در عرصه محرومیت زدایی، حضوری مستمر داشته و با عزم راسخ همه کارکنان کار‌های بزرگی در راستای خدمت رسانی به مردم در این استان انجام شده است.

وی بیان کرد: در سپاه استان با امکانات کم و عزم‌های راسخ کار‌های بزرگی انجام شده است که امروز مردم استان از نعمت این اقدامات از جمله آبرسانی به ۱۲۸ روستای محروم بهره‌مند شده اند.

سردار کریمیان در پایان با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت، گفت: رئیس جمهور شهید بسیاری از نگاه‌ها را تغییر و مسیر‌ها را اصلاح کرد و به اعتماد مردم به مسئولان و دیپلماسی عزتمندانه اعتبار بخشید.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با حضور سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این آیین از خدمات و تلاش‌های سردار جمال شاکرمی قدردانی و سردار سید صادق حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام معرفی شد.

نظر شما