شناسهٔ خبر: 67103813 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

بازدید شهردار منطقه ۱۶ از بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع)

سالاری‌پور با هدف رفع مشکلات و ارتقای کیفیت خدمات سلامت‌محور از بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع)، تنها بیمارستان فوق تخصصی پهنه جنوب با درجه یک اعتبار سنجی وزارت بهداشت و درمان، بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و چالش‌های این مرکز درمانی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ضمن تأکید بر تغییر و اصلاح دیدگاه مدیران شهری در سطح کشور و به طور خاص در شهرداری تهران نسبت به حوزه سلامت شهری، گفت: در این حوزه باید از نگاه فیزیکی به مقوله سلامت عبور کرد و ساختارهای مناسب در جهت اجرای برنامه‌های هدفمند برای سلامت شهری هدف‌گذاری شود و در بحث اشاعه فرهنگ سلامت شهری نیاز به تعامل، هم‌افزایی و برنامه ریزی داریم.

سالاری پور نیز با بیان اینکه پیکره منسجم ارتباطات و تعامل، امکانات گسترده را با هم هماهنگ می کند که با هم‌افزایی در این حوزه بهترین نتیجه حاصل می شود، افزود: نیاز به توسعه پایدار فرهنگ سلامت با توجه به توسعه شهری و تراکم بالای جمعیت امری ضروری است.

اباسط میرزایی رئیس بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) با تقدیر از اقدامات مدیریت شهری جهت رفع برخی از مشکلات به منظور خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به شهروندان بیان کرد: تاکنون اقداماتی در حوزه ترافیک ساخت پارکینگ مکانیزه پیاده راه نیلوفر، ساخت زیرگذر تندگویان انجام شده است که این تعامل و ارتباط دوسویه مدیریت شهری و کادر درمان باید به عنوان یک الگو برای مدیریت شهری در نظر گرفته شود.

شایان ذکر است بیمارستان در سال ۱۳۶۳ و با ظرفیت ۲۱۴ تخت خواب، در منطقه ۱۶ تهران تأسیس شد. بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع)، از مراکز آموزشی و درمانی است که به دانشگاه آزاد اسلامی وابسته است.

انتهای پیام/

نظر شما