شناسهٔ خبر: 67103336 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تبیین خدمات دولت با پویش چله خدمت/اصناف و گروه ها پای کار آم... -

اقتصاد ایران: ساری- معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران تبیین دستاوردهای دولت خدمتگزار آیت الله شهید رییسی را هدف برپایی پویش چله خدمت بیان کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد درخشنده در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی پویش چله خدمت در استان گفت: در روزهای بزرگداشت شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، تبلیغات اسلامی مازندران با انتشار و ترویج پویش چله خدمت در بین مجموعه‌های مردمی و نهادهای انقلابی فعالیت‌های بسیار زیادی صورت داده است.

وی افزود: از جمله فعالیت‌ها می‌توان به جلسات روشنگری و روایت پیشرفت خدمات دولت آیت الله رئیسی اشاره کرد و در همه شهرستان‌ها طی ۴۰ روز از شهادت تا اربعین شهدای خدمت، در مساجد شاخص شهرستان‌ها مجالس روشنگری و روایت پیشرفت خدمات دولت در حال برگزاری است.

حجت اسلام درخشنده گفت: از فعالیت‌های دیگری که در قالب چله پیشرفت در حال برگزاری است، ارائه خدمات رایگان توسط اصناف به نیت شهدای خدمت به مردم است، همچنین در اداره کل تبلیغات اسلامی نیز طی هفته‌های گذشته دو مشاور در روزهای مشخصی مشاوره رایگان به مردم ارائه می‌دهند و این مشاورها در حوزه‌های خانواده، دینی و غیره است و چندین کانون فرهنگی نیز اقدام به طراحی، تولید و اجرای سرودهایی در زمینه تجلیل و بزرگداشت آیت الله شهید رئیسی کرده‌اند.

وی افزود: برخی از این گروه‌های سرودها در میادین اصلی شهر و مناطق پر رفت و آمد شهر به اجرای برنامه پرداختند.

اجرای سرود و تئاتر

معاون فرهنگی و آموزش تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: همچنین کانون فرهنگی شهید مطهری تئاتری را به روی صحنه برد و این کار در شهرستان‌های مختلف به صورت رایگان در مجالس تبیینی و رعایت پیشرفت اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزش تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: گروه‌های جهادی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی نیز فعالیت‌های جهادی و مددکارانه‌ای برای جامعه هدف انجام می‌دهند و این طرح‌ها به نیت شهید رئیسی در بین مردم مناطق محروم و آسیب‌زا اجرا می‌شود.

وی تهیه و توزیع غذای گرم بین مردم مناطق محروم را از دیگر طرح‌هایی دانست که توسط گروه‌های جهادی در دست اجراست و افزود: ایستگاه صلواتی‌های متعدد توسط هیئات مذهبی در استان برپا شده است و فضاسازی محتوایی در کانال نهضت محتوای استان در پیام رسان ایتا صورت گرفته است.

حجت الاسلام درخشنده با اشاره به برپایی هیأت‌های مذهبی و مجالس مختلف گفت: محتوای روایت پیشرفته دولت خدمت به مبلغان داده شد و آنان این مباحث را برای مخاطبان طرح می‌کنند

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای تبیین دستاوردهای دولتی که عزم برای خدمت به مردم جزم کرده بود، اقدام کنیم، گفت: خدمات و مدیریت جهادی آیت الله شهید فیضی را تبیین کنیم.

نظر شما