شناسهٔ خبر: 67102705 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

اولین پرونده سازی برای پزشکیان

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی: یک رسانه اصولگرا به تایید صلاحیت مسعود پزشکیان واکنش نشان داد.
روزنامه جوان نوشت: استقبال رسانه‌های اصلاح‌طلب دقایقی پس از تأیید صلاحیت نامزد آن‌ها نشان می‌دهد از اوضاع بسیار راضی‌اند.
اگر کسی با اصلاح‌طلبان آشنا باشد می‌داند که آن‌ها نه‌فقط از این اقدام شورای نگهبان بسیار خشنودند، بلکه به‌خاطر ردصلاحیت رئیس‌جمهور نهم و دهم خشنودی مضاعفی دارند.
شورای نگهبان در تأیید نامزد اصلاح‌طلبان (پزشکیان) نیز به‌نظر می‌رسد بدون نگاه سیاسی و مهندسی عمل کرده است. نه به موضع‌گیری‌های او در آشوب ۱۴۰۱ توجه کرد، نه به ضعف‌های دوره وزارت او مانند برخی پرونده‌های مهم ملی و نیز پرونده تقلب در آزمون دستیاری.
امروز ایده و ادعای اصلی اصلاح‌طلبان در دو دهه گذشته باطل و میدان انتخابات کاملاً رقابتی شد. شرط انصاف آن است که اگر اصلاح‌طلبان شکست خوردند، آن را به گردن تقلب و تخلف نیندازند و اگر پیروز شدند، رأی مردم را نشانه مطالبه تغییرات اساسی نپندارند.
صندوق رأی به هیچ ایده واحدی، تقلیل‌پذیر نیست. اگر اصولگرایان هم پیروز انتخابات شدند، باید همین رویه را در پیش بگیرند و از تعبیر نتیجه صندوق‌ها به ایده شخصی خودشان بپرهیزند. خروجی صندوق رأی هشتم تیر با مشارکت حدود ۶۰ درصد و پیروزی هر کدام از نامزد‌ها یعنی پیروزی جمهوری اسلامی ایران.

برچسب‌ها:

نظر شما