شناسهٔ خبر: 67102569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری زوج قاچاقچی در هرمزگان با ۲۰ کیلوگرم شیشه

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه و دستگیری زوج قاچاقچی در شهرستان میناب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان میناب با کار اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که اقدام به حمل موادمخدر در جاده میناب به بندرعباس می‌کردند، مطلع و دستگیری آنان را در دستورکار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند، سوژه موردنظر را با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس شناسایی کرده و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: خودروی قاچاقچیان در یکی از محله‌های شهرستان میناب در یک عملیات ضربتی توقیف و در این راستا ۲ متهم که زن و شوهر بودند، دستگیر شدند که در بازرسی از خودرو مقدار ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم و در بازرسی از منزل آن‌ها ۱۷ کیلو و ۷۰۰ گرم در مجموع ۲۰ کیلو و ۵۰۰گرم مواد افیونی از نوع شیشه کشف شد.

جاویدان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از خانواده‌ها خواست، برای برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و سامانه ۱۲۸ مبارزه با موادمخدر اطلاع دهند.

نظر شما