شناسهٔ خبر: 67100523 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین وضعیت بازیکنان تمدیدی پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا قراردادهای تمام شده برخی از بازیکنان فعلی خود را تمدید کنند.

صاحب‌خبر -

تیم  فوتبال پرسپولیس در حالی امسال  قهرمان لیگ برتر فوتبال شده، که ۱۰ بازیکن این تیم  از جمله گولسیانی، فرجی، نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، وحدت هنانوف و سعید صادقی قراردادشان به پایان رسیده است و مدیران باشگاه در تلاش هستند که قرارداد برخی از این بازیکنان که مورد نظر سرمربی تیم هستند را تمدید کنند.  

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند روز پیش اعلام کرد که با ۳ بازیکن فعلی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است. به نظر می‌رسد این ۳ بازیکن شامل مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی باشند.  

البته سرخپوشان می‌خواهند قرارداد مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش و مصدوم خود را تمدید کنند تا خط دفاع تیم خود را در فصل آینده با حضور پورعلی گنجی تقویت کنند.  

همچنین  از میان بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده است، وحدت هنانوف  به طور قطعی از سرخپوشان جدا می‌شود. همچنین سعید صادقی هم بعد از حضور اورونوف کمتر بازی به او می‌رسید و بیشتر نیمکت نشین بود و حاشیه‌هایی هم در مورد مصدومیتش به وجود آمد به نظر می‌رسد او هم از پرسپولیس جدا شود و قراردادش تمدید نشود.  

علاوه بر این، احتمال دارد که سینا اسد بیگی هم به خاطر ترافیک در خط هافبک پرسپولیس  با حضور ریگی، خدابنده لو، رفیعی، سرلک از سرخپوشان جدا شود و به تیم دیگری برود تا بازی بیشتری به او برسد.  

مهدی ترابی هم دوست دارد در پرسپولیس بماند و منتظر پیشنهاد مالی بهتر است. او به احتمال زیاد قراردادش را  با سرخپوشان تمدید کند. همچنین سروش رفیعی و وحید امیری هم به احتمال زیاد در پرسپولیس ماندنی شوند.  

گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس هم حضور در تیم ملی گرجستان را مدیون پرسپولیس می‌داند که با بازی‌های خوبش در این تیم توانست پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد، به نظر می‌رسد او هم در پرسپولیس بماند.  

فرشاد فرجی و علی نعمتی هم جزو بازیکنانی هستند که قراردادشان با سرخپوشان به پایان می‌رسد و احتمال دارد یکی از این ۲ نفر از پرسپولیس جدا شوند.  

میلاد سرلک و محمد عمری هم  خدمت سربازی شان به زودی به پایان می‌رسد و آنها نیز به پرسپولیس بازمی گردند. همچنین مهدی عبدی و احمد گوهری که به صورت قرضی در تیم‌های تراکتور و آلومینیوم بازی می‌کردند با پایان قراردادشان باید به پرسپولیس برگردند تا وضعیتشان مشخص شود.  

نظر شما