شناسهٔ خبر: 67100154 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

وضعیت آب و هوایی در استان های کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (دوشنبه) در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، زنجان، گیلان، قزوین و ارتفاعات تهران و البرز، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک و ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در نیمه غربی و مرکزی کشور

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا  این وضعیت سه شنبه در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، مرکزی، قم، غرب و جنوب اصفهان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان و نیمه غربی مازندران رخ می‌دهد.

همچنین در مناطقی از قم، اصفهان و فارس نیز رگبار پراکنده، گاهی با وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

چهارشنبه در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی و در غرب گیلان و مناطقی از شمال شرق و ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز مرکزی، رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه بر شدت بارش در شمال غرب کشور افزوده شده و گستره آن مناطقی از غرب مرکز استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شمال غرب و مرکز را فرا می‌گیرد. همچنین در ارتفاعات کرمان شمال هرمزگان و غرب یزد نیز رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

جمعه در مناطقی از شمال غرب، غرب استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر، مرکز و ارتفاعات جنوب شرق، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما