شناسهٔ خبر: 67100069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حرکت حرفه‌ای فدراسیون تکواندو برای حضور مربیان در المپیک پاریس/ تجربه ساعی و رحیمی به کار آمد

مسئولان فدراسیون تکواندو یک حرکت بسیار حرفه‌ای انجام دادند تا مربیان تیم ملی با آرامش بیشتری در المپیک پاریس حضور پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - مهران برخورداری وزن ۸۰- کیلوگرم، آرین سلیمی در وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم، مبینا نعمت‌زاده در در وزن ۴۹- کیلوگرم بانوان و ناهید کیانی در ۵۷- کیلوگرم، المپین‌های تکواندوی ایران در پاریس هستند.

در این میان قرار بود از فدراسیون تکواندو یک مربی در بخش مردان و یک مربی در بانوان عازم المپیک پاریس شوند، اما پیگیری‌های هادی ساعی و اصغر رحیمی نتیجه داد تا ۴ مربی در مجموع (۲ مربی مردان و ۲ مربی بانوان) به پاریس بروند.

در این میان تجربه ساعی و رحیمی که پیش از این همراه کاروان ایران در المپیک حضور داشته‌اند خیلی به کار آمد و توانستند این موضوع بسیار مهم را به نتیجه برسانند.

با اینکه خود ساعی از لحاظ فنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما ترجیح داد در این زمینه دخالتی نداشته باشد و تعداد مربیان را بیشتر کند.

ساعی در این زمینه به خبرنگار میزان گفت: ما به کمیته ملی المپیک کمک کردیم و کمیته هم با ما همراه بود. خوشبختانه با تجربه اصغر رحیمی توانستیم دلایل قانع کننده‌ای در این زمینه داشته باشیم و تعداد مربیان را به ۴ نفر افزایش دادیم. از مسئولان کمیته ملی المپیک هم تشکر می‌کنیم که با فدراسیون تکواندو همراه بودند.

انتهای پیام/

نظر شما