شناسهٔ خبر: 67099716 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اصرار کارگران بازنشسته شهرداری شوش برای وصول مطالبات بعد از دو سال

۱۶ کارگر بازنشسته شهرداری شوش؛ خواستار مشخص شدن وضعیت مطالبات بازنشستگی خود از مسئولان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک منبع کارگری در شهرداری شوش گفت: خواسته اصلی ۱۶ کارگر بازنشسته‌ای که از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ از شهرداری شوش بازنشسته شده‌اند، دریافت مطالبات سنواتی و مزدی است که در پیگیری‌های مکرر از مسئولان استانداری و فرمانداری آن را مطرح کرده‌اند.

به گفته یکی از کارگران بازنشسته شوش؛ احکام بازنشستگی ۱۶ نفر از ما با استفاده از قانون مشاغل سخت و زیان‌آور از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۱صادر شده و رقم حق سنوات پایان خدمت‌مان با توجه به میزان سوابق کاری از ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان متغیر است اما تا این لحظه شهرداری با ما تسویه حساب نکرده است.

این کارگر افزود: طی این مدت نامه‌نگاری‌هایی خطاب به استاندار خوزستان و فرماندار شهرستان شوش برای پیگیری مطالباتمان انجام داده و آنها تاکید به پرداخت مطالباتمان کرده‌اند اما متاسفانه مدیران شهری اعتنایی به پرداخت مطالباتمان نمی‌کنند و اخیرا نیز یکی از اعضای شورای شهر، طلب کارگران بازنشسته از شهرداری را انکار کرده است.

او افزود: لازم به ذکر است که مهر ماه سال ۱۴۰۲ که تعدادی از همکاران برای وصول مطالبات بازنشستگی خود به مراجع قانونی از شهرداری شوش طرح شکایت کرده بودند، با پیشنهاد شهرداری شکایت خود را برای وصول مطالباتشان پس گرفتند با این حال همچنان خبری از پرداخت طلب‌ها نیست.

او گفت: همه‌ی امید ما کارگران بازنشسته بعد از سال‌ها خدمت دلسوزانه پیگیری قاطعانه مسئولانی است که بارها به صورت جداگانه برای‌شان نامه نوشته‌ایم تا مطالباتمان بعد از گذشت حدودا دوسال پرداخت شود.

انتهای پیام/

نظر شما