شناسهٔ خبر: 67098323 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

افسوس رئیس بایرن از اخراج کان و صالح‌حمیدزیچ

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای با تی‌آنلاین به اخراج حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان در فصل گذشته واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کان، نایب رئیس، و صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی، پس از پایان فصل 23-2022 از بایرن اخراج شدند. یکی از دلایل اخراج آنها این بود که این دو بازیکن سابق بایرن، خواهان اخراج یولیان ناگلزمان (سرمربی) و استخدام توماس توخل بودند. با این حال، تحت هدایت سرمربی جدید، بایرن نتوانست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند و با کمی شانس توانست عنوان قهرمانی در بوندسلیگا را به عنوان تنها جام خود کسب کند. پس از آن، دوران حضور صالح حمیدزیچ و کان در بایرن به پایان رسید.

2041954

هاینر گفت: "در فوتبال، با جدایی اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ، تخصص فوتبال را از دست دادیم. هاینر در این مصاحبه از کریستوف فرویند (مدیر ورزشی جدید) و ماکس ایبرل (مدیرعامل جدید) تمجید کرد و گفت که این دو نفر "تخصص را دوباره به بایرن بازگرداندند."

به گفته هاینر، پس از اخراج کان و صالح حمیدزیچ، بایرن دوباره از مشاوره اولی هوینس (72 ساله) و کارل-هاینز رومنیگه (68 ساله) استفاده کرد: "ما به اولی و کارل-هاینز رومنیگه گفتیم: رفقا، شما با تجربه خود باید به ما کمک کنید. کاری که هر دو با کمال میل انجام می‌دهند."

با این حال، پس از دوران کان- صالح حمیدزیچ، بایرن هنوز نتوانسته به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. برای اولین بار پس از 12 سال، در پایان فصل هیچ جامی برای جشن گرفتن وجود نداشت. بایرن در لیگ سوم شد، در دور دوم جام حذفی حذف شد و در لیگ قهرمانان اروپا در نیمه‌نهایی به رئال مادرید، قهرمان آن دوره، باخت.

توماس توخل، سرمربی مورد علاقه کان و صالح حمیدزیچ، دیگر در باشگاه حضور ندارد. ونسان کمپانی (38 ساله) از فصل آینده هدایت بایرن را بر عهده خواهد داشت تا این تیم را به مسیر موفقیت بازگرداند.

نظر شما