شناسهٔ خبر: 67097923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

افزایش اعتبارات شهرداری بیدستان ضروری است

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نیازها و  کمبودهای موجود در شهر بیدستان بایستی اعتبارات اختصاص یافته به شهرداری افزایش یابد تا امکان اجرای طرح های توسعه در این شهر مهیا شود. نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نیازها و  کمبودهای موجود در شهر بیدستان بایستی اعتبارات اختصاص یافته به شهرداری افزایش یابد تا امکان اجرای طرح های توسعه در این شهر مهیا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست بررسی مشکلات مردم بیدستان با حضور سالار آبنوش نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و فرمانده سپاه و مسئولین شهرستان البرز برگزار شد.

در این جلسه مردئم بیدستان دغدغه ها و مشکلات خود را با نماینده مجلس درمیان گذاشتند.

در ادامه جلسه سالار آبنوش موضوع آب را از اولویت های مهم استان دانست و گفت: پیگیری جهت رفع مشکل تامین آب کشاورزان ادامه دارد و این موضوع در سطح ملی نیز دنبال خواهد شد.

افزایش اعتبارات شهرداری بیدستان ضروری است

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به موقعیت مهم شهر بیدستان متاسفانه اعتبارات شهرداری این شهر بسیار محدود و کم است و استانداری باید برای افزایش اعتبارات این شهر اقدام کند.

وی بیان کرد: این نخستین جلسه برای شناسایی مشکلات مردم است و جلسات بعدی با محور رفع این مشکلات و دریافت گزارش از اقدامات انجام شده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما