شناسهٔ خبر: 67097893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک تداوم پیدا می‌کند

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه طرح کالابرگ الکترونیک مورد رضایت مردم قرار گرفت، در هیئت وزیران تصویب شد که این طرح، همچنان تداوم داشته و به محض ابلاغ، مانند سه مرحله قبلی، در سطح استان اجرا شود.

صاحب‌خبر -

محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طرح توزیع کالابرگ الکترونیکی یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین طرح‌هایی بود که توسط دولت سیزدهم در سطح کشور پایه‌گذاری و اجرا شد؛ این طرح در سه مرحله و در دهک‌های اول تا هفتم اجرا شد و به ازای هر فرد تحت پوشش این دهک‌های اقتصادی هفت‌گانه، مبلغ 2 میلیون و 200 هزار ریال در قالب یارانه، برای خانوار واریز شد که رضایت مردم استان را درپی داشت.

وی افزود: پس از پایان این سه مرحله در استان چهارمحال و بختیاری، تعداد 283 هزار خانوار از این طرح استقبال کرده و از پایانه‌های فروشگاهی، خرید انجام دادند که حدود یک میلیون تراکنش و مراجعه به فروشگاه‌ها در این سه مرحله صورت گرفت و کل گردش مالی این طرح در استان، بیش از 20 هزار میلیارد ریال بود که نشان از تحرک خوب این طرح بود.

محسن مولوی گفت: در طرح کالابرگ الکترونیک، برای تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان، بیش از 4 هزار فروشگاه در سطح استان داشتیم که می‌توانستند کالاهای خویش را در مناطق شهری و روستایی، عرضه کنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طرح کالابرگ الکترونیک مورد رضایت مردم قرار گرفت، بیان داشت: در اردیبهشت‌ماه در هیئت وزیران تصویب شد که این طرح، همچنان تداوم داشته باشد و اکنون نیز در شرف تدوین دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های جدید است که به محض ابلاغ، مانند سه مرحله قبلی، در سطح استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

نظر شما