شناسهٔ خبر: 67097779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران:

اخلاص باید مهم‌ترین ویژگی یک بسیجی باشد

سردار فلاح زاده گفت: بسیجیان اخلاص را به اولین و مهم‌ترین ویژگی خود تبدیل کنند.

صاحب‌خبر -

 

 

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «محمدرضا فلاح زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، در مجمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج یزد که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، ویژگی‌های مهمی را برای یک بسیجی برشمرد.

به گفته او و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، بسیج لشکر مخلص خداست و اخلاص اولین و مهم‌ترین ویژگی‌ای است که باید در دستور کار یک بسیجی قرار گیرد، چراکه اگر کار برای خدا باشد، آن کار ماندگار خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران همچنین دلسوزی را از دیگر ویژگی‌های برجسته بسیجیان دانست و بیان کرد: بسیجیان باید دلسوز انقلاب، اسلام و مردم بوده و مردم را مانند خانواده خود بدانند و به آن‌ها عشق بورزند و در مشکلات و نیازهای مردم به آنها، کمک کنند.

وی بر اهمیت ارتباط با عالمان ربانی تأکید کرد و گفت: بسیجی باید اسلام را از علما بیاموزد و ترویج کند و ارتباط خود را با قرآن و مسجد روز به روز افزایش دهد.

تلاش و پیگیری مداوم نیز از نظر جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بسیار مهم است و او بسیجیان را به خستگی‌ناپذیری و فعالیت مستمر توصیه کرد و یادآور شد: این ویژگی در پیغمبر، ائمه معصوم و علمای ربانی نیز مشهود بوده است.

برنامه‌محور بودن از دیگر نکات مورد تأکید فلاح‌زاده بود و افزود: بدون برنامه‌ریزی، کارها پیش نخواهد رفت و بسیجیان باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی به اهداف خود برسند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران همچنین بر اثرگذاری فرماندهان بسیجی در محله‌های خود تأکید کرد و گفت: آن‌ها باید با پرورش اساتید و ایجاد حلقه‌های مختلف، جوانان و نوجوانان را در برابر شلیک‌های شبهه‌افکن و دروغ‌پرداز دشمنان واکسینه کنند.

دومین همایش فرماندهان تمدن‌ساز استان یزد با حضور حدود ۸۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت و جانشین نواحی‌ استان به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما