شناسهٔ خبر: 67097473 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مربی سابق بارسلونا دستیار نکونام می‌شود؟

مربی صاحب‌نامی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم فوتبال بارسلونا را دارد، گزینه مورد نظر سرمربی استقلال بوده و طی روزهای گذشته مذاکرات مثبتی را با این باشگاه داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال که تا روز پایانی در کورس قهرمانی لیگ برتر بود، در انتهای لیگ بیست‌وسوم در نهایت با جواد نکونام به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، نکونام پس از پشت سر گذاشتن فصلی پر فشار و طاقت‌فرسا، در تعطیلات لیگ برتر راهی آن سوی آب‌های خلیج فارس شده است تا علاوه بر استراحت، برای انتخاب کادر فنی‌اش تصمیم‌گیری کند. فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها طی هفته‌های گذشته با نکونام چندین جلسه برگزار کرد؛ جلساتی که در جریان آن، طرفین برای ادامه همکاری به توافق رسیدند و سرمربی استقلال فهرست ورودی و خروجی را نیز به سرپرست مدیرعاملی آبی‌های پایتخت ارائه داد. نکونام برای تقویت کادر فنی خود نیز برنامه دارد و قرار است یک مربی شناخته‌شده خارجی را به جمع دستیارانش اضافه کند.

در همین راستا، کاپیتان اسبق اوساسونای اسپانیا چند گزینه را مد نظر قرار داده است. گرچه در ساعات گذشته نام‌ مربیانی از جمله آنجلو آلسیو(مربی ایتالیایی) که سابقه حضور روی نیمکت تیم‌هایی همچون یوونتوس، چلسی، ناپولی و تیم ملی ایتالیا را در کارنامه‌ دارد، برای نیمکت استقلال مطرح شده اما گفته می‌شود گزینه اصلی نکونام یک مربی اسپانیایی است. همچنین پیش‌تر نام اوسیانو کروز(مربی پرتغالی) نیز که سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی ایران را دارد نیز مطرح شده بود.

با این حال، پیگیری‌ ها حاکی از آن است که مربی صاحب‌نامی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم بارسلونا را دارد، گزینه اصلی نکونام است. او سال‌ها در لالیگا مربیگری کرده و ظرف روزهای گذشته مذاکرات مثبتی را با سرمربی و باشگاه استقلال داشته و قرار است در صورت توافق، با شروع تمرینات استقلال به ایران آمده و با این تیم استارت بزند.

258 258

نظر شما