شناسهٔ خبر: 67097383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار محمودآباد:

ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در سواحل

سارا اسماعیلی

فرماندار محمودآباد بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در سواحل تاکید کرد و گفت: باید ستاد ساماندهی سواحل با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، کمیته فرهنگی را فعال کند.

صاحب‌خبر -

روح الله علیزاده ۲۰ خردادماه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد، این شهرستان را مقصد اول گردشگری از مسیر پایتخت دانست و اظهار کرد: باید دو موضوع مهم فرهنگی و تفریحی در سواحل بر مبنای طرح و برنامه ریزی درست مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بخشداران، شهرداران و دهیاران مناطق ساحلی باید در ساماندهی و مدیریت مطلوب سواحل جهت بهره‌مندی گردشگران از امکانات پای کار باشند، افزود: همه قایق‌داران و صاحبان جت‌اسکی باید در شرایط لزوم در کنار ناجیان غریق باشند و تلاش کنند کسی غرق نشود.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: با ۳۲ کیلومتر نوار ساحلی، زیاد بودن راه‌های دسترسی به دریا و همچنین افزایش نقاط خطرآفرین ساحلی در شهرستان، باید به موضوعات امنیتی، فرهنگی و تفریحی در سواحل توجه اساسی شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه توجه به ارزش‌های اسلامی به ویژه رعایت شئونات اسلامی و دینی بر همه واجب است، نباید در سطح سواحل با برخی اقدامات ناهنجار ارزش‌ها زیر سوال برود، بیان کرد: باید ستاد سواحل با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی کمیته فرهنگی فعال کند.

علیزاده افزود: برگزاری جشنواره‌های مختلف، مسابقات ورزشی و برنامه‌های شاد و مفرح از سری اقدامات فرهنگی است که باید با بهره‌گیری از توان مردمی در سواحل اجرا شود.

انتهای پیام

نظر شما