شناسهٔ خبر: 67097208 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجمالی|

زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد+ جدول

پخش زنده آئین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پخش زنده آئین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی ۶ نامزد چهاردهمین دوره ان تخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

حسن آغاز این برنامه پخش تصاویری زنده از حرم ولی‌نعمت ایران، مشهد مقدس و صلوات خاصه امام رضا (ع) بود.

مادر شهید زین‌الدین به پشت دوربین می‌آید و بر این تاکید می‌کند که تبلیغات باعث تهمت و دروغ نشود و توصیه‌مان به‌عنوان خانواده شهدا آن است که افراد تنها رضای خدا را در دستورکار قرار دهند.

پدر شهید اهل‌سنت براهویی نیز تاکید می‌کند: باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که برای مردم خدمت‌گزار باشد نه اینکه بار باشد و رئیس‌جمهوری باشد که راه شهدا را ادامه دهد جرا که این انقلاب با خون شهدا پایدار شده است.

در ادامه و پس از سخنرانی تعدادی از مسئولان، نتیجه قرعه‌کشی به شرح زیر مشخص شد:

مصطفی پورمحمدی - شماره ۱

مسعود پزشکیان - شماره ۲

سعید جلیلی-شماره ۵

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی- شماره ۴

محمدباقر قالیباف-شماره ۳

علیرضا زاکانی-شماره ۶

طی این قرعه‌کشی تقویم و جزئیات زمان پخش مناظره‌ها، میزگردها، گفت‌وگوی ویژه خبری، مستندها و دیگر برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری مشخص شد.

از جمله برنامه‌های انتخاباتی این دوره نامزدها ۲ مستند تلویزیونی و ۲ مستند رادیویی است که هر کدام به مدت ۳۰ دقیقه است؛ همچنین نامزدها می‌توانند ۳۱ برنامه رو به دوربین برای سیمای استان‌ها تولید کنند.

در این دوره از انتخابات سامانه تلوبیون در اختیار نامزدها خواهد بود و هر نامزد می‌تواند یک کانال ۲۴ ساعته اختصاصی داشته باشد که این برنامه‌ها با اینترنت رایگان پخش می‌شود.

نظر شما