شناسهٔ خبر: 67096594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد ؛

نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری ویژه اساتید دانشکده های پیراپزشکی و بهداشت

نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری ویژه اساتید دانشکده های پیراپزشکی و بهداشت امروز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار گردید

صاحب‌خبر -


به گزارش مفدا گلستان، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی نشست جهاد تبیین با سخنرانی دکتر صفوی عضو هیات علمی دانشگاه گلستان با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری ویژه اساتید دانشکده های پیراپزشکی و بهداشت در محل سالن شهید قاسم سلیمانی روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد .

در این نشست دکتر صفوی ضمن تسلیت و گرامیداشت شهدای خدمت گفت : ما در ۸ تیر ماه سال جاری با رویداد اجتماعی مهمی که همان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است مواجه هستیم .وقتی سخن از جهاد تبیین می آید باید در این راه از تمام ظرفیت های جهادی استفاده کرد . ما در باب انتخابات باورمان بر این است که که قرآن کریم تضمین کننده دنیا و آخرت ماست . وی پیرامون ضرورت و چرایی شرکت ملت ایران، مردم، نخبگان و همه اقشار جامعه مطالبی را بیان کرد و ادامه داد : باید با توجه به اصول قانون اساسی که شرح وظایف و مسئولیت ها و اجزای ارکان اصلی حاکمیت را توضیح داده است در انتخابات شرکت کرد . در اصل ۳۰ قانون اساسی در ۱۶ بند وظایف دولت تصریح شده است . پس به روشنی قابل تشخیص است که بیشترین وظیفه و مسئولیت در بین قوای سه گانه بر عهده قوه مجریه است .و رییس جمهور دومین مقام رسمی کشور بعد از مقام رهبری است .بنابراین ما در رویداد ۸ تیر ماه با انتخاب دومین مقام رسمی کشوری نقش بسیار بزرگی را در تعیین سرنوشت کشور ایفا خواهیم کرد . در این صورت می طلبد که با رعایت همین اصول و در نظر گرفتن مشخصات فرد اصلح ، شخص متخصص،انقلابی و اصاح را انتخاب کنیم. وی شرکت ور انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی افراد دانست .

نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری ویژه اساتید دانشکده های پیراپزشکی و بهداشت

نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری ویژه اساتید دانشکده های پیراپزشکی و بهداشت

نظر شما