شناسهٔ خبر: 67096464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله محمدی

سخنگوی ستاد ارتحال آیت الله طه‌محمدی جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله غیاث الدین طه محمدی در همدان، فامنین و قم را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمد جواد بیات امروز در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از مسئولان ارشد استان که با بسیج امکانات در صدد تجلیل و تکریم شایسته از مقام شامخ علمی و معنوی آیت الله طه‌محمدی بر آمدند اظهار داشت: آیین تشییع پیکر آیت الله طه‌محمدی روز دوشنبه 21 خرداد در قم با حضور علما، بزرگان و ارادتمندان ایشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با انتقال پیکر ایشان به استان همدان ساعت 17 عصر دوشنبه نیز مراسم تشییع در فامنین برگزار می شود عنوان کرد: برنامه تشییع در مسیر چهار راه بهداری به سمت مسجد اعظم و در نهایت در جوار شهدای گمنام برگزار می شود.

دبیر ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت الله طه‌محمدی بیان کرد: مراسم تشییع پیکر آیت الله طه‌محمدی روز سه شنبه پس از بدرقه این استاد اخلاق و فلسفه از مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره)، در میدان امام خمینی(ره) همدان با حضور مقامات کشوری و لشکری و استان‌های همجوار آغاز خواهد شد.

بیات تصریح کرد: پس از اجرای برنامه تجلیل، نماز بر پیکر این عالم عالیقدر به امامت حضرت آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان اقامه خواهد شد و سپس در مسیر خیابان شهدا به سمت میدان پروانه‌ها، به طرف گلزار شهدا، پیکر آیت الله طه‌محمدی تشییع خواهد شد.

وی مطرح کرد: پیکر این عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپدیر در جوار مزار حضرت آیت الله موسوی همدانی، قطعه علما و شهدای  گرانقدر استان همدان و مزار حبیب سپاه و مدافع حرم، سرلشکر شهید حاج حسین همدانی به خاک سپرده می شود.

دبیر ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت الله طه‌محمدی با بیان اینکه سه شنبه همزمان با مراسم تشییع و تدفین در سراسر استان همدان عزای عمومی اعلام شده است عنوان کرد: مراسم ترحیم نیز روز سه شنبه از ساعت 17:30 الی 19 در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما