شناسهٔ خبر: 67096074 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

وزیر امنیت داخلی اسرائیل: اکنون هیچ‌گونه توافق تبادل اسرا با حماس مطرح نیست

«ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی اسرائیل امروز یکشنبه اعلام کرد: در حال حاضر هیچگونه توافقی درخصوص تبادل اسرا با حماس مطرح نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی اسرائیل امروز یکشنبه اعلام کرد: در حال حاضر هیچگونه توافقی درخصوص تبادل اسرا با حماس مطرح نیست.

بن‌گویر طی یک کنفرانس مطبوعاتی افزود: من خیلی واضح و آشکارا گفتم که اگر آنها پرچم سفید را بالا برده و با توافقی غیرقانونی موافقت کنند که امنیت مردم اسرائیل را به خطر بیندازند، من از این توافق حمایت نخواهم کرد.

وی اظهار داشت: من بسیار خوشحالم که اکنون در چنین وضعیتی قرار نداریم، هیچگونه توافق غیر قانونی در دستورکار ما قرار ندارد، فعلا تحریمی اعمال نمی‌کنم و هر آنچه در این باره برنامه‌ریزی کرده‌ام را تا زمان مناسب پیش خود نگه خواهم داشت.

این وزیرکابینه نتانیاهو تصریح کرد: اگر خدای نکرده، نخست‌وزیر توافقی غیر قانونی را به کابینه بیاورد، من بخشی از این توافق نخواهم بود، من اصراری به ماندن در این پست ندارم، من اینجا هستم تا مردم اسرائیل را نجات دهم و برای آنها تلاش کنم.

بن‌گویر در پایان مدعی شد:اگر آنها پیشتر به حرف‌های من گوش داده بودند، سناریوی ۷ کتبر به شکلی متفاوت و به سود ما رقم می‌خورد.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما