شناسهٔ خبر: 67094966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار معمولان:

کتابخانه‌های عمومی بهترین سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

ابراهیم شریفی

فرماندار معمولان گفت: کتاب اصلی‌ترین پایه فرهنگ و مهمترین ابزار در ارتقای فرهنگ عمومی و عامل توسعه و رشد هر جامعه‌ای است.

صاحب‌خبر -

محمد ناظری بیستم خرداد در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان معمولان بیان کرد: در ایام باقی مانده از دولت شهید آیت الله رئیسی، کارها با جدیت قبل دنبال شده و پس از انتخابات در زمان معین دولت جدید کار خود را شروع خواهد کرد و جا دارد از این طریق از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات دعوت کنم.

وی ضمن تبریک انتصاب سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان، گفت: حجت الاسلام سبزیان در استان خراسان رضوی دارای کارنامه مثبتی بوده و امید است در استان لرستان نیز در حوزه کتابخانه‌های عمومی با حضور ایشان، شاهد موفقیت های چشمگیر در این حوزه باشیم.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان معمولان بیان کرد: لازمه موفقیت در هر کاری وجود بستر مناسب است که اعتقاد دارم فرهنگ، بستر همه کارها در جامعه بوده و کتاب اصلی ترین پایه فرهنگ است.

این مسئول افزود: در زمانی هستیم که معاندین انقلاب، از طریق فضای مجازی تهاجم فرهنگی را علیه کشور آغاز کرده و یقیناً کتابخانه‌های عمومی بهترین سنگر مقابله با این عملیات مخرب دشمن هستند.

انتهای پیام

نظر شما