شناسهٔ خبر: 67094622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان بتن‌ریزی پل بی ۴ تقاطع آذربایجان ارومیه

شهردار ارومیه گفت: بتن‌ریزی پل بی ۴ تقاطع آذربایجان تمام شده است و با بهره برداری از این طرح بلوار والفجر به کمربندی متصل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین مهدی‌زاده در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی در خصوص تکمیل فازهای در دست اجرای تقاطع غیرهم‌سطح آذربایجان اظهار کرد: بتن‌ریزی پل بی ۴ تقاطع آذربایجان تمام شده است و در دهه اول تیر به بهره‌برداری می‌رسد و بلوار والفجر را به کمربندی متصل خواهد کرد و تکمیل این پروژه از مطالبات شهروندان بود که نقش بسیار مهمی در ترافیک خودروهای عبوری دارد و پیمانکار مربوطه نیز طی دو سه هفته اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است.

وی افزود: در خصوص پروژه زیرگذر شورا-شهیدبهشتی که قول داده بودیم، این زیرگذر تا بیست‌وپنجم خرداد افتتاح و ظرف هفته آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد و از سویی عوامل مختلفی دخیل بودند تا پروژه با تأخیر انجام شود.

شهردار ارومیه با توجه به این زیرگذر گفت: بیش از چهار ماه بود که با بیمارستان آذربایجان برای تعریض کنارگذر پروژه رایزنی می‌کردیم که موفقیت‌آمیز نبود و بالاخره با ورود دستگاه قضائی این تعریض انجام خواهد گرفت.

مهدی‌زاده با بیان اینکه این زیرگذر نقش مؤثری در کاهش ترافیک خواهد داشت، تصریح کرد: زیرگذر شورا شهید بهشتی قبل از اتمام خرداد حتماً به بهره‌برداری خواهد رسید و از شهروندان بابت مشکلاتی که بابت این پروژه متحمل شدند، عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به پروژه زیرگذر امام علی (ع) نیز تصریح کرد: در این پروژه در مرحله شمع‌کوبی زیرگذر بود و در این پروژه نیز با مشکل جابه‌جایی تأسیسات فاضلاب روبه‌رو هستیم که مدیریت شهری برای تسریع در کار خود اقدام به جابه‌جایی تأسیسات از طریق جلب پیمانکار کرد و تا نیمه مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی‌زاده ضمن بیان آسفالت‌ریزی در مناطق مختلف شهر عنوان کرد: آسفالت معابر در سطح مناطق به شدت و پرسرعت ادامه دارد و با استفاده از ظرفیت پیمانکاران بخش خصوصی مطالبات انباشته‌شده شهروندان در خصوص معابر فرعی را پاسخگو خواهیم شد.

وی ادامه داد: آسفالت شریان‌های اصلی ارومیه در حال تکمیل است و کوچه‌های فرعی خیابان‌هایی که آسفالت‌ریزی می‌شوند نیز همراه با خیابان اصلی آسفالت‌ریزی می‌شوند.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: نیاز به آسفالت معابر در شهر، زیاد و از ظرفیت بودجه شهرداری ارومیه بسیار بالاتر است و تنها با راکد ماندن سایر اقدامات عمرانی شهرداری می‌توان در طول یک سال اقدامات این حوزه را به پایان رساند که این امر امکان‌پذیر نیست.

نظر شما