شناسهٔ خبر: 67093075 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

دستگیری ۳۰۰ سارق و قاچاقچی در کمتر از ۲۴ ساعت

رئیس پلیس پیشگیری تهران از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۰۰ نفر سارق، قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، سرهنگ علي قاسم پور در تشريح جزئیات خبر دستگیری ۳۰۰ متهم اظهار داشت: در پي اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي در سطح کلانتري هاي تهران بزرگ در روز 19 خرداد ماه، ماموران پليس پيشگيري موفق به دستگيري 170 نفر سارق حرفه اي، 100 نفر فروشنده و قاچاقچي مواد مخدر و 30 نفر فروشنده و توليد کننده مشروبات الکلي در سطح استان شدند.

وي گفت: در اين راستا تعداد 53 دستگاه خودرو ، تعداد 27 دستگاه موتورسيکلت توقيف و روانه پارکينگ شده و 32 عدد تلفن همراه مسروقه و حدود يک کيلوگرم مواد مخدر کشف شد که پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.

رئيس پليس پيشگيري پايتخت گفت: اجراي طرح هاي مشابه به جهت ارتقا امنيت اجتماعي در پايتخت و دستگيري سارقان، مالخران و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در کلانتري هاي سطح تهران همچنان با قدرت و شدت بيشتري در سال 1403 تداوم خواهد داشت.

سرهنگ قاسم پور، هدف از اين طرح را ايجاد آرامش در محلات و مناطق مختلف شهر تهران عنوان کرد و از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهاي پليسي، هر گونه اخبار در زمينه سرقت، فروشندگان مواد مخدر و يا هر گونه موارد مشکوک و مظنون را در سطح پايتخت از طريق شماره 110 در اختيار پليس قرار دهند تا در کمترين زمان ممکن به آن رسيدگي شود. 

برچسب‌ها:

نظر شما