شناسهٔ خبر: 67092707 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست بین المللی عرفان در تمدن اسلامی در بوسنی و هرزگوین

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای شرکت در نشست بین‌المللی عرفان در تمدن اسلامی راهی بوسنی و هرزگوین شد.

صاحب‌خبر -

نشست بین المللی عرفان در تمدن اسلامی در بوسنی و هرزگوین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از سارایوو؛ رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای شرکت در نشست بین‌المللی عرفان در تمدن اسلامی راهی بوسنی و هرزگوین شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای شرکت در نشست بین‌المللی عرفان در تمدن اسلامی، تاثیر مکتب ابن عربی در بالکان، ایران و ترکیه راهی سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین شد.
رئیس دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشورمان را دکتر فاطمه طباطبایی رئیس انجمن عرفان اسلامی ایران، دکتر محمود شیخ استاد الهیات دانشگاه تهران و حسین دیوسالار دبیر شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همراهی می‌کنند.
در این نشست که روز دوشنبه ۲۱ خرداد برگزار می‌شود اندیشمندانی از بوسنی و هرزگوین، ترکیه، مقدونیه و ایران سخنرانی خواهند کرد.
دیدار با رئیس العلمای جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین، از سرگیری فعالیت‌های فرهنگی در شهر موستار با افتتاح نمایشگاه تذهیب و خوشنویسی ایرانی و نمایشگاه زبان و ادبیات فارسی در بالکان و جهان، دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی بوسنی و هرزگوین، افتتاح دارالقرآن در کالج فارسی-بوسنیایی، ملاقات با وزیر فرهنگ کانتون هرزگوین-نرتوا و شهردار موستار از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات در سفر به بوسنی هرزگوین است.

نظر شما