شناسهٔ خبر: 67092693 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی:

شهید رئیسی ولایت را باور داشت/ باید فرد ولایت‌مدار را انتخاب کرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: با ولایت‌محوری می‌توان ماندگاری انقلاب را تضمین کرد و شهید رئیسی الگوی بزرگی در این موضوع بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در یازدهمین اجلاس سراسری مسوولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت مشهد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه اول ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: مسأله حکم‌رانی از موضوعات مهم همه مکاتب و نظام‌های سیاسی است، چراکه در حقیقت نظام حکمرانی جهت‌دهنده حرکت و سبک زندگی هر جامعه و سازنده فرهنگ و شاکله آن است.وی بیان کرد: اصل مهم دیگر حکمرانی دینی این است که در نظام ولایی، ولی خدا و ولایت، قطب است و همه فرماندهی‌ها و مدیریت‌ها باید به او منتهی شود، برای اینکه حکم خداوند حاکم شود، ولایت باید محور باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی ولایت‌مدار و مردمی بود و این شهید بزرگوار همواره خود را یک بسیجی می‌دانست، دوران ۳۳ ماهه ریاست‌جمهوری وی در مقایسه با دوران هشت ساله سایر رئیس‌جمهورها نشان از عملکرد چشمگیر و موفق وی دارد.

وی اظهار کرد: آنچه شهدای ما را از جمله حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله رئیسی به هم پیوند می‌دهد، مکتب سربازی و سرباز ولایت بودن است که این ریشه در ادبیات دینی ما نیز دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید سرباز ولایت باشد، افزود: کاندیداهای ریاست‌جمهوری بایستی سیاست‌های رهبری را خوب درک کنند و براساس آن برنامه و راهبردهای عملیاتی را بنویسند، با ولایت‌محوری می‌توان ماندگاری انقلاب را تضمین کرد و شهید رئیسی الگوی بزرگی در این موضوع بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی هم ولایت را باور داشت و هم با تمام قدرت اراده رهبری را عملی می‌کرد، افزود: برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید باید به سراغ کسانی برویم که «ولایت‌مدار» بوده و به لحاظ عملی نیز توان و قدرت پیاده‌سازی اراده و سیاست‌های رهبری را داشته باشد.
 
بنابراین گزارش، یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت (دانشگاه- تعلیم و تربیت اجتماعی) و با هدف احصای راهکارهای عملیاتی تعلیم و تربیت اجتماعی از ۱۸ تا ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال برگزاری است.

نظر شما