شناسهٔ خبر: 67092228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

ملی‌پوش جدید جانشین بمب ۲ فصل پیش پرسپولیس می‌شود

وینگر ۲۵ ساله آلومینیوم اراک تصمیم گرفته است فصل آینده را در تیم پرسپولیس توپ بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از خبر ورزشی، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ۲۶ بازیکن را برای حضور در دو دیدار برابر تیم‌های هنگ‌کنگ و ازبکستان به تیم ملی دعوت کرد که یکی از این بازیکنان مهدی لیموچی وینگر تکنیکی و ۲۵ ساله آلومینیوم اراک بود.

مهدی لیموچی یکی از ستاره‌های آلومینیوم اراک در لیگ برتر بود که در بازی‌های مستقیم برابر پرسپولیس نمایش بسیار مطلوبی ارائه داد. این بازیکن تکنیکی با پیشنهاد جدی مدیران باشگاه پرسپولیس مواجه شده است. رضا درویش پیشنهاد قرارداد ۳ ساله را به مهدی لیموچی داده و این بازیکن در اردوی تیم ملی از علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی برای بازی در پرسپولیس مشورت گرفته است.

ظاهرا قرار است مهدی لیموچی جانشین سعید صادقی شود که در لیگ بیست و سوم نزول عجیبی داشت و اواخر فصل را نیز با یک مصومیت مشکوک از دست داد. صادقی یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما خودش هم می‌داند با ماندن در پرسپولیس به یک بازیکن نیمکت‌نشین دائمی تبدیل خواهد شد. در چنین شرایطی صادقی ترجیح می‌دهد به تیمی برود که فیکس باشد و از قرار معلوم پیشنهادات خیلی خوبی هم از تیم‌های دیگر دارد.

مهدی لیموچی البته بهتر از هرکسی می‌داند با حضور اوستون اورونوف یا مهدی ترابی و حتی امید عالیشاه شاید نتواند از ابتدا در ترکیب اصلی باشد اما امیدوار است خودش را به عنوان یک بازیکن تعویضی هم نشان دهد. گفته می‌شود پرسپولیسی شدن مهدی لیموچی تقریبا قطعی شده و بعد از پایان محرومیت ۲۰ روزه رضا درویش، قرارداد این بازیکن ۲۵ ساله با پرسپولیس رسمی‌خواهد شد.

این درحالی است که گفته می‌شد مهدی لیموچی در فهرست استقلال است اما پیگیری‌های خبرنگار خبرورزشی نشان می‌دهد چنین خبری صحت ندارد.

 

 

نظر شما