شناسهٔ خبر: 67091672 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سعید اسماعیلی مقابل قهرمان المپیک و جهان ۲ ثانیه کم آورد

شادی زودهنگام کار دست اسماعیلی داد! +فیلم

سعید اسماعیلی کشتی برده مقابل قهرمان ۶۰ کیلوگرم المپیک توکیو و قهرمان وزن ۶۷ کیلوگرم سال ۲۰۲۳ جهان را به شکلی عجیب با باخت پشت سر گذاشت و به رده‌بندی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سعید اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی رنکینگ جهانی در بوداپست در حالی که تا ۲ ثانیه پایانی ۷ بر ۵ پیش بود، با توجه به اشتباه در ثانیه های پایانی با نتیجه ۹ بر ۷ مغلوب لوئیز اورتا سانچز قهرمان جهان از کوبا شد و به دیدار رده بندی رفت.

اسماعیلی در صورت برتری در نیمه‌نهایی، این امتیاز را داشت که باتوجه به شکست محمدرضا گرایی، با کسب نشان طلای تورنمنت بوداپست صاحب دوبنده المپیکی تیم ملی فرنگی ایران شود.

شرایط انتخابی وزن ۶٧ کیلوگرم: (محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی)

١. هر کشتی‌گیری که مدال طلا کسب کند، ملی‌پوش این وزن خواهد بود.

٢. در صورتی که گرایی مدال نقره و اسماعیلی مدال برنز بگیرند، طبق چرخه انتخابی تیم ملی، گرایی ملی‌پوش این وزن خواهد شد درحالت عکس، برنده یک رقابت رو در رو، ملی‌پوش را تعیین می‌کند.

۳. در صورتی که هر دو کشتی‌گیر مدال برنز بگیرند، گرایی به یک پیروزی و اسماعیلی به دو پیروزی در رقابت رو در رو نیاز دارند.

۴. در صورتی که اسماعیلی موفق به پیروزی بر گرایی شود و به مدال نقره برسد و گرایی نیز صاحب مدال برنز شود، پس از ۳۰ دقیقه یک کشتی بین این دو برگزار و نفر برنده ملی‌پوش این وزن خواهد شد.

۵. در صورتی که اسماعیلی مدال کسب کند و گرایی مدال نگیرد، اسماعیلی ملی‌پوش این وزن خواهد شد.

نظر شما