شناسهٔ خبر: 67091123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسابقه "خطبه غدیر" در دهه ولایت برگزار می‌شود

دبیر کاروگره فرهنگی اعتاب مقدسه از لزوم مشارکت مردم در اجراری طرح های قرآنی خبر داد و گفت: مسابقه "خطبه غدیر" در دهه ولایت به طور همزمان در اعتاب مقدسه برنامه ریزی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، معتز آقایی دبیر کاروگره فرهنگی اعتاب مقدسه در حاشیه برگزاری نشست کارگروه قرآنی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: برگزاری شصت و سومین  جلسه کارگروه قرآنی و فرهنگی در نوع خود بی‌نظیر و نشانگر اهمیت اقدامات فرهنگی و قرآنی است، زیرا که نسبت به سایر کارگروه‌ها فعال‌تر و جلسات به صورت منظم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جلسات با هدف هم‌افزایی و افزایش مشارکت برگزار می‌شود، افزود: در این جلسه به آسیب‌های فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور پرداخته شد و یکی از آسیب شامل دولتی بودن اقدامات قرآنی است که در اغلب موسسات و عتبات وجود دارد و شاهد ورود و حضور مردم نیستیم.

دبیر کاروگره فرهنگی اعتاب مقدسه در ادامه گفت: تجربه ثابت کرده مراسمات ملی و مذهبی که پشتوانه مردمی دارند، سال های متمادی برگزار می‌شود و خللی در آن ایجاد نشده لذا باید در فعالیت های قرآنی نیز از حضور و مشارکت مردم بهره ببریم و برنامه ریزی برای آموزش مردم صورت گیرد.

آقایی تصریح کرد: در این جلسه در خصوص شیوه‌های قرائت و آموزش قرائت قرآن اهل بیت محور صحبت‌هایی شد.

دبیر کاروگره فرهنگی اعتاب مقدسه ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌هایی به منظور برگزاری اعیاد دهه ولایت طرح ریزی شده که بر این اساس مسابقه‌ای در خصوص خطبه غدیر به طور همزمان در اعتاب مقدسه، برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت و هدایای ارزشمندی را به رسم یادبود هدیه بگیرند.

انتهای پیام/

 

نظر شما